PRZETARGI AKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Sulęcin: Dostosowanie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych do pełnienia funkcji Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Długoszynie
Numer ogłoszenia: 178945 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Celowy Związek Gmin CZG-12 , Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7559371, faks 095 7559373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czg12.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych do pełnienia funkcji Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Długoszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych dla zadania pn. Dostosowanie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych do pełnienia funkcji Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Długoszynie, w tym: Przedmiot zamówienia stanowi zaprojektowanie i wybudowanie instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w procesie biostabilizacji i/lub kompostowania wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Długoszynie, gm. Sulęcin, na działce o numerze ewidencyjnym 170/10, obręb 0039 Długoszyn. Teren przeznaczony pod inwestycję znajduje się w odległości około 720 m na zachód od zabudowań miejscowości Długoszyn w obrębie pasa terenu pomiędzy drogą krajową nr 137 łączącą Sulęcin i Ośno Lubuskie na północy a linią kolejową nr 364 na południu, powiat: sulęciński, województwo: lubuskie. Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii i pozwoleń oraz budowę wraz z dostawą i montażem urządzeń oraz wyposażenia, w tym technologicznego, wykonanie rozruchu technologicznego instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w procesie biostabilizacji i/lub kompostowania wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Długoszynie. W ramach zadnia należy również przeprowadzić procedurę zmiany pozwolenia zintegrowanego i uzyskać nowe pozwolenie zintegrowane. Planowana inwestycja, zostanie zaprojektowana oraz wykonana w całości i składać się będzie, z następujących elementów: Zaprojektowania i wykonania robót budowlanych, związanych z zagospodarowaniem terenu przedmiotu zamówienia, tj.: a) robót przygotowawczych i ziemnych: makroniwelacji, b) robót drogowych: - placu dojrzewania stabilizatu (kompostu), - placu manewrowego i drogi wewnętrznej, c) robót budowlanych, budowy, uzbrojenia terenu: - sieci ppoż., z włączeniem się do istniejącej sieci wodociągowej, w granicach terenu inwestycji, - sieci kanalizacji deszczowej czystej (z powierzchni dachów) z odprowadzeniem w tereny zielone, - sieci kanalizacji deszczowej z dróg i technologicznej z placu dojrzewania z odprowadzeniem do zbiornika na ścieki technologiczne, - sieci elektroenergetycznej w niezbędnym zakresie, z włączeniem się do doprowadzonej na teren inwestycji, zewnętrznej sieci elektroenergetycznej, - sieci teletechnicznej (poprowadzenie światłowodu umożliwiającego sterowanie instalacją również z pomieszczenia sterowni w istniejącej hali sortowni); d) robót budowlanych budowy: - reaktorów stabilizacji tlenowej, - modułu oczyszczania powietrza poprocesowego - biofiltru, - wentylatorowni, - pomieszczenia sterowni - obiektu kontenerowego, - zbiornika na ścieki technologiczne. Zaprojektowania rozwiązań technologicznych oraz wykonania, dostawy i montażu urządzeń technologicznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 150 000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. I Oddział w Sulęcinie. Nr konta bankowego: 26 1090 1115 0000 0000 1111 1537. 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na ww. rachunku bankowym. 3.2. Za datę wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 3.3. W ofercie należy wskazać numer rachunku, na który należy zwrócić wadium. 4. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy zdeponować w Biurze Zamawiającego: Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin lub złożyć wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach musi posiadać termin realizacji uprawnień Beneficjenta tożsamy z terminem związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium, zgodnie z zapisami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał następujące warunki: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - w ramach jednego zadania zaprojektował i wybudował co najmniej jedną instalację do biologicznego przetwarzania odpadów w procesie biostabilizacji i/lub kompostowania o wydajności min. 15.000 Mg/rok. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót, w tym: a) Przedstawiciel Wykonawcy (Kierownik Kontraktu): Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby: - wykształcenie wyższe, znajomość zasad i procedur stosowanych przy zarządzaniu projektami z sektora ochrony środowiska; - co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty, jako kierownik projektu (lub równoważne stanowisko obejmujące zarządzanie kontraktem lub projektem, takie jak: Manager Projektu, Dyrektor Kontraktu itp.), w tym co najmniej 2 kontrakty z sektora gospodarki odpadami obejmujące roboty budowlane, o wartości niemniejszej, niż 1 500 000 PLN. - znajomość Ustawy Prawo budowlane, Ustawy pzp. b) Główny Projektant/Kierownik Zespołu Projektowego. Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby - uprawnienia budowlane do projektowania; minimum 3 lata doświadczenia przy projektowaniu liczone od dnia uzyskania uprawnień w tym minimum przy jednym zadaniu obejmującym zaprojektowanie jednej instalacji gospodarki odpadami o minimalnej przepustowości 15 000 Mg/rok, która została pomyślnie zrealizowana (wydano pozwolenie na użytkowanie). c) Projektant - Technolog. Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy projektowaniu i realizacji instalacji gospodarowania odpadami, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w przynajmniej jednej zakończonej inwestycji obejmującej budowę i rozruch instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w procesie biostabilizacji i/lub kompostowania o wydajności min. 15 000 Mg/rok. d) Projektant robót instalacyjnych w branży sanitarnej. Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy projektowaniu liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych zgodnych z powyższymi wymaganiami w tym min 1 inwestycji z zakresu gospodarki odpadami; e) Kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanej. Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień zgodnych z powyższymi wymaganiami przy kierowaniu robotami w tym min 1 inwestycji w zakresie obiektów gospodarki odpadami. f) Technolog. Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji obiektów i instalacji z zakresu gospodarki odpadami, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w tym przynajmniej 1 zakończonej inwestycji z zakresu gospodarki odpadami obejmującej dostawę, montaż oraz rozruch mechaniczny i technologiczny obiektu. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
a) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.000.000,- zł. (jeden milion złotych) b) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą jak 1 500 000,00 złotych (jeden milion pięćset tysięcy złotych) wraz z opłaconą składką. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1. Załącznik do oferty - Tabela elementów rozliczeniowych - Formularz 1A. Załącznik do oferty - Dane kontraktowe - Formularz 1B. Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia). Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 2). Podwykonawstwo - wypełniony Formularz Nr 6 z wykazem zakresów robót zlecanych Podwykonawcom. W przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać: NIE DOTYCZY. Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 7. W przypadku Wykonawców nie składających ofert wspólnych wpisać: NIE DOTYCZY lub nie dołączać formularza. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez przedstawienie opisów wskazujących parametry techniczne i jakościowe proponowanych rozwiązań równoważnych (w tym materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany dokonywane zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ires.pl/czg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Numer ogłoszenia: 188911 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 178945 - 2014 data 20.08.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7559371, fax. 095 7559373.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 12:00.
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 12:00.
MATERIAŁY DO POBRANIA:
PILNE
W wersji EDYTOWALNEJ Formularza Nr 1B - Załącznik do oferty – Dane Kontraktowe omyłkowo podano datę "Czas na Ukończenie Robót" na dzień 30 czerwca 2015r. Prawidłowa data to 31 sierpnia 2015 r. Przedmiotowa zmiana nie ma wpływu na wydłużenie terminu składania ofert z uwagi, iż zarówno w ogłoszeniu jaki i w specyfikacji podano właściwą datę "Czas na Ukończenie Robót" - 31 sierpnia 2015 r.