Przetargi 

data publikacji: 29-01-2025 | 13:39data ostatniej modyfikacji: 28-02-2025 | 12:53Wytworzył: E. Majewska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU w postępowaniu na realizację zadania: „Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach”
29 stycznia 2025

Starachowice, dnia 11.02.2025r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

w postępowaniu na realizację zadania:
„Dostawa, instalacja  i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego
klasy ERP dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach”

1. Nazwa i adres Zamawiającego: 

ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach ul. Na Szlakowisku 8, 27-200 Starachowice, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Kielcach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000061314, NIP 664-000-00-35, REGON 290021052, tel. (41) 274-80-53,  fax (41) 274-78-46,  e-mail: sekretariat@zecstar.pl.

1.1 Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania dwustopniowego, na podstawie  regulaminu „Regulamin udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w ZAKŁADZIE ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach –  wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/2021 Prezesa Zarządu ZEC Sp. z o.o.  w Starachowicach z dnia 24 maja 2021r.”

1.2 Zamawiający udziela zamówienia w trybie podstawowym dwustopniowym, w którym w I Etapie w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy, a następnie zamawiający:

  1. Wybierze najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzania negocjacji albo
  2. Wybierze max 3 najkorzystniejsze oferty do II etapu, w którym nastąpią prezentacje systemu i negocjacje warunków, w celu ulepszenia i uszczegółowienia treści ofert, w ramach w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zamawiający zaprasza tych wykonawców do składania ofert ostatecznych

1.3 Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ i dotyczą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.

1.4 W sprawach nieuregulowanych w SWZ zastosowanie mają zapisy Regulaminu. Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych mają zastosowanie tylko posiłkowo w zakresie wyraźnie wskazanym w SWZ.

 

2. Przedmiotem zamówienia jest:

2.1 Wspólny Słownik Zamówień: 

Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień pod następującymi kodami CPV:

Przedmiot główny:  CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Przedmiot szczegółowy:

48443000 - 5 – Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości,

48440000 - 4 – Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/ księgowości,

48450000 - 7 – Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi,

72260000 - 5 – Usługi w zakresie oprogramowania,

72263000 - 6 – Usługi wdrażania oprogramowania,

72268000 - 1 – Usługi dostawy oprogramowania,

72265000 - 0 – Usługi konfiguracji oprogramowania

80533100 - 0 – Usługi szkolenia komputerowego

2.2 Dostawa, instalacja, konfiguracja,  wdrożenie wraz ze szkoleniami pracowników zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach.

Zakres zamówienia: obsługa zintegrowanych i współpracujących ze sobą obszarów obsługiwanych zadań:

− Finanse i Księgowość, 
− Kadry i Płace, 
− Magazyny i Sprzedaż, 
− Kasy i Banki , 
− Obsługa majątku trwałego oraz ewidencja przedmiotów niskocennych,
− Analizy i sprawozdania finansowe z obsługą e-sprawozdań,
− Biuro Obsługi Klienta
− Obsługa zleceń zewnętrznych, remontowych i inwestycyjnych,
− Integracja z obecnym systemem obrotu ciepłem i wodą „KOMBIT” lub opcjonalnie własny podsystem lub moduł systemu bilingu i sprzedaży ciepła.

2.3 W ramach zamówienia Wykonawca udzieli licencji na oferowane oprogramowanie. Zamawiający wymaga dostarczenia licencji na każdy z elementów oferowanego systemu ERP, tzn. wszystkie funkcjonalności muszą być dostępne równocześnie przez cały okres użytkowania systemu ERP przez Zamawiającego, także w przypadku wygaśnięcia umów gwarancyjnych i serwisowych

2.4 W ramach zamówienia Wykonawca wdroży system, przeszkoli pracowników Zamawiającego, zapewni wsparcie techniczne. 

2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1  do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

 

3. Osoby upoważnione do kontaktu z Oferentami:

- w sprawach formalnych: Robert Sowula e-mail: r.sowula@zecstar.pl

Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 14:30

- w sprawach merytorycznych: Łukasz Dajewski e-mail: l.dajewski@zecstar.pl

Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 14:30.

 

4. Warunki udziału w postępowaniu

Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

4.1.      zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą powinien być wpisany do rejestru handlowego lub ewidencji gospodarczej prowadzonej w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę.

4.2.      Zdolności technicznej lub zawodowej:

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej trzy  dostawy wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP o wartości co najmniej 100 000 zł netto każda w tym dla co najmniej:

a)         dwóch firm o profilu działalności ciepłowniczej bądź wodociągowej dla co najmniej 20 użytkowników w każdej z nich , a wartość każdej z tych dostaw nie była mniejsza niż 100 000 zł netto , z zastrzeżeniem że dostawa i wdrożenie systemów klasy ERP dotyczyły co najmniej 6 obszarów objętych niniejszym Zamówieniem w tym jako konieczne Finanse i księgowość.

4.3.      Zdolności finansowej i ekonomicznej

1)         Wykonawca musi znajdować  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie tego zamówienia. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie posiada zaległości podatkowych i zaległości wobec ZUS.

2)         Zamawiający złoży oświadczenie, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz złoży stosowne dokumenty.

3)         Zamawiający stawia warunek posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN (słownie: trzysta  tysięcy złotych).

 

5. Niepodleganie wykluczeniu.

5.1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykluczeniu podlega Wykonawca: 

1)         w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;

2)         który, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;

3)         który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,

4)         będący osobą fizyczną, którą prawomocnie skazano za przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu, o którym mowa w art. 296-307 kk, przestępstwo oszustwa (art. 286 kk) lub przeciwko wiarygodności dokumentów (art. 270-277d kk),

5)         jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorującego , wspólnika spółki prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 4)

6)         wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

7)         jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji;

8)         który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub próbował pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

9)         który wspiera agresję na Ukrainę w okolicznościach określonych w art. 7  ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507).

 

6. Składanie i otwarcie ofert

Miejsce składania ofert

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

Ul. Na Szlakowisku 8 ; 27-200 Starachowice

Termin składania ofert

12.02.2025 r. godzina 12:00

Termin otwarcia ofert

12.02.2025 r. godzina 12:30

7. Kryteria oceny ofert: opisane w SWZ.8. 

8. Informacja na temat wadium:

8.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie: w wysokości 6.000,00 zł. (słownie: sześć  tysięcy złotych).

  • Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

- w pieniądzu,

- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

- gwarancjach bankowych,

- gwarancjach ubezpieczeniowych,

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).

8.2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP 63 1020 2674 0000 2202 0001 6246

8.3. Dowód wpłaty wadium należy oznaczyć: „wadium dot. postępowania pn. Dostawa, instalacja  i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach

8.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na w/w rachunku bankowym Zamawiającego , przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, a jeżeli wadium jestw postaci elektronicznej Wykonawca do oferty składa oryginał w wersji elektronicznej na nośniku.

8.5. Wadium musi być wniesione w sposób i w formie umożliwiającej skuteczność żądania jego wypłaty w sytuacji wystąpienia przesłanek skutkujących zatrzymaniem wadium.

8.6. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium jeżeli:

1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych lub wymaganych oświadczeń i innych dokumentów lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.

8.7. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia, który musi rozpoczynać się najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert oraz nie może być krótszy niż dzień upływu terminu związania ofertą.

8.8. Zamawiający wskazuje, że do okoliczności i zasad zwrotu wadium oraz jego przepadku zastosuje zasady wskazane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.

 

9.  Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

1)          Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6.000 zł (sześć tysięcy) na cały czas aż do końca trwania umowy.

2)          Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

3)          Zabezpieczenie Wykonawca wnosi przed zawarciem umowy.

4)          Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:

a)          pieniądzu;

b)          poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

c)          gwarancjach bankowych,

d)          gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)          poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

5)          Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP 63 1020 2674 0000 2202 0001 6246.

6)          W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wnioskować o zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

7)          Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.

 

 

Starachowice, dnia 29.01.2025r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

w postępowaniu na realizację zadania: „Dostawa, instalacja  i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach”

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego: 

ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach ul. Na Szlakowisku 8, 27-200 Starachowice, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Kielcach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000061314, NIP 664-000-00-35, REGON 290021052, tel. (41) 274-80-53,  fax (41) 274-78-46, e-mail: sekretariat@zecstar.pl.

1.1 Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania dwustopniowego, na podstawie  regulaminu „Regulamin udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w ZAKŁADZIE ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach –  wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/2021 Prezesa Zarządu ZEC Sp. z o.o.  w Starachowicach z dnia 24 maja 2021r.”

1.2 Zamawiający udziela zamówienia w trybie podstawowym dwustopniowym, w którym w I Etapie w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy, a następnie zamawiający:

1. Wybierze najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzania negocjacji albo

2. Wybierze max 3 najkorzystniejsze oferty do II etapu, w którym nastąpią prezentacje systemu i negocjacje warunków, w celu ulepszenia i uszczegółowienia treści ofert, w ramach w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zamawiający zaprasza tych wykonawców do składania ofert ostatecznych .

1.3 Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ i dotyczą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.

1.4 W sprawach nieuregulowanych w SWZ zastosowanie mają zapisy Regulaminu. Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych mają zastosowanie tylko posiłkowo w zakresie wyraźnie wskazanym w SWZ.

 

2. Przedmiotem zamówienia jest:

2.1Wspólny Słownik Zamówień: 

Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień pod następującymi kodami CPV:

Przedmiot główny:  CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Przedmiot szczegółowy:

48443000 - 5 – Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości,

48440000 - 4 – Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/ księgowości,

48450000 - 7 – Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi,

72260000 - 5 – Usługi w zakresie oprogramowania,

72263000 - 6 – Usługi wdrażania oprogramowania,

72268000 - 1 – Usługi dostawy oprogramowania,

72265000 - 0 – Usługi konfiguracji oprogramowania

80533100 - 0 – Usługi szkolenia komputerowego

2.2 Dostawa, instalacja, konfiguracja,  wdrożenie wraz ze szkoleniami pracowników zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach.

Zakres zamówienia: obsługa zintegrowanych i współpracujących ze sobą obszarów obsługiwanych zadań:

  • Finanse i Księgowość,
  • Kadry i Płace,
  • Magazyny i Sprzedaż,
  • Kasy i Banki ,
  • Obsługa majątku trwałego oraz ewidencja przedmiotów niskocennych,
  • Analizy i sprawozdania finansowe z obsługą e-sprawozdań,
  • Biuro Obsługi Klienta
  • Obsługa zleceń zewnętrznych, remontowych i inwestycyjnych,
  • Integracja z obecnym systemem obrotu ciepłem i wodą „KOMBIT” lub opcjonalnie własny podsystem lub moduł systemu bilingu i sprzedaży ciepła.

 

​2.3 W ramach zamówienia Wykonawca udzieli licencji na oferowane oprogramowanie. Zamawiający wymaga dostarczenia licencji na każdy z elementów oferowanego systemu ERP, tzn. wszystkie funkcjonalności muszą być dostępne równocześnie przez cały okres użytkowania systemu ERP przez Zamawiającego, także w przypadku wygaśnięcia umów gwarancyjnych i serwisowych.

2.4 W ramach zamówienia Wykonawca wdroży system, przeszkoli pracowników Zamawiającego, zapewni wsparcie techniczne. 

2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1  do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

 

3. Osoby upoważnione do kontaktu z Oferentami:

- w sprawach formalnych: Robert Sowula e-mail: r.sowula@zecstar.pl

Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 14:30

- w sprawach merytorycznych: Łukasz Dajewski e-mail: l.dajewski@zecstar.pl

Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 14:30.

 

4. Warunki udziału w postępowaniu

Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

4.1.      zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą powinien być wpisany do rejestru handlowego lub ewidencji gospodarczej prowadzonej w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę.

4.2.      Zdolności technicznej lub zawodowej:

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej trzy  dostawy wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP o wartości co najmniej 100 000 zł netto każda w tym dla co najmniej:

a)         dwóch firm o profilu działalności ciepłowniczej dla co najmniej 25 użytkowników w każdej z nich , a wartość każdej z tych dostaw nie była mniejsza niż 100 000 zł netto , z zastrzeżeniem że dostawa i wdrożenie systemów klasy ERP dotyczyły co najmniej 6 obszarów objętych niniejszym Zamówieniem w tym jako konieczne Finanse i księgowość, Kadry i Płace.

4.3.      Zdolności finansowej i ekonomicznej

1)         Wykonawca musi znajdować  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie tego zamówienia. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie posiada zaległości podatkowych i zaległości wobec ZUS.

2)         Zamawiający złoży oświadczenie, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz złoży stosowne dokumenty.

3)         Zamawiający stawia warunek posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN (słownie: trzysta  tysięcy złotych).

 

5. Niepodleganie wykluczeniu.

5.1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykluczeniu podlega Wykonawca: 

1)         w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;

2)         który, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;

3)         który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,

4)         będący osobą fizyczną, którą prawomocnie skazano za przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu, o którym mowa w art. 296-307 kk, przestępstwo oszustwa (art. 286 kk) lub przeciwko wiarygodności dokumentów (art. 270-277d kk),

5)         jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorującego , wspólnika spółki prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 4)

6)         wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

7)         jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji;

8)         który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub próbował pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

9)         który wspiera agresję na Ukrainę w okolicznościach określonych w art. 7  ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507).

 

6. Składanie i otwarcie ofert

Miejsce składania ofert

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

Ul. Na Szlakowisku 8 ; 27-200 Starachowice

Termin składania ofert

12.02.2025 r. godzina 12:00

Termin otwarcia ofert

12.02.2025 r. godzina 12:30

 

7. Kryteria oceny ofert: opisane w SWZ.

 

8. Informacja na temat wadium:

8.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie: w wysokości 6.000,00 zł. (słownie: sześć  tysięcy złotych).

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

​Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

- w pieniądzu,

- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

- gwarancjach bankowych,

- gwarancjach ubezpieczeniowych,

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).

8.2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP 63 1020 2674 0000 2202 0001 6246

8.3. Dowód wpłaty wadium należy oznaczyć: „wadium dot. postępowania pn. Dostawa, instalacja  i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach

8.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na w/w rachunku bankowym Zamawiającego , przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, a jeżeli wadium jestw postaci elektronicznej Wykonawca do oferty składa oryginał w wersji elektronicznej na nośniku.

8.5. Wadium musi być wniesione w sposób i w formie umożliwiającej skuteczność żądania jego wypłaty w sytuacji wystąpienia przesłanek skutkujących zatrzymaniem wadium.

8.6. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium jeżeli:

1. ​wykonawca w odpowiedzi na wezwanie z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych lub wymaganych oświadczeń i innych dokumentów lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;

2. wykonawca, którego oferta została wybrana:

a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn 

 

8.7. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia, który musi rozpoczynać się najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert oraz nie może być krótszy niż dzień upływu terminu związania ofertą.

8.8. Zamawiający wskazuje, że do okoliczności i zasad zwrotu wadium oraz jego przepadku zastosuje zasady wskazane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.

 

9. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

1)          Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6.000 zł (sześć tysięcy) na cały czas aż do końca trwania umowy.

2)          Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

3)          Zabezpieczenie Wykonawca wnosi przed zawarciem umowy.

4)          Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:

a)          pieniądzu;

b)          poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

c)          gwarancjach bankowych,

d)          gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)          poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

5)          Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP 63 1020 2674 0000 2202 0001 6246.

6)          W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wnioskować o zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

7)          Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.

Specyfikacja:
Liczba odwiedzin: 209016