Przetargi
Starachowice, dnia 11.02.2025r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu na realizację zadania:
„Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego
klasy ERP dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach”
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach ul. Na Szlakowisku 8, 27-200 Starachowice, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Kielcach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000061314, NIP 664-000-00-35, REGON 290021052, tel. (41) 274-80-53, fax (41) 274-78-46, e-mail: sekretariat@zecstar.pl.
1.1 Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania dwustopniowego, na podstawie regulaminu „Regulamin udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w ZAKŁADZIE ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach – wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/2021 Prezesa Zarządu ZEC Sp. z o.o. w Starachowicach z dnia 24 maja 2021r.”
1.2 Zamawiający udziela zamówienia w trybie podstawowym dwustopniowym, w którym w I Etapie w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy, a następnie zamawiający:
- Wybierze najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzania negocjacji albo
- Wybierze max 3 najkorzystniejsze oferty do II etapu, w którym nastąpią prezentacje systemu i negocjacje warunków, w celu ulepszenia i uszczegółowienia treści ofert, w ramach w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zamawiający zaprasza tych wykonawców do składania ofert ostatecznych
1.3 Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ i dotyczą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
1.4 W sprawach nieuregulowanych w SWZ zastosowanie mają zapisy Regulaminu. Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych mają zastosowanie tylko posiłkowo w zakresie wyraźnie wskazanym w SWZ.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
2.1 Wspólny Słownik Zamówień:
Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień pod następującymi kodami CPV:
Przedmiot główny: CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Przedmiot szczegółowy:
48443000 - 5 – Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości,
48440000 - 4 – Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/ księgowości,
48450000 - 7 – Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi,
72260000 - 5 – Usługi w zakresie oprogramowania,
72263000 - 6 – Usługi wdrażania oprogramowania,
72268000 - 1 – Usługi dostawy oprogramowania,
72265000 - 0 – Usługi konfiguracji oprogramowania
80533100 - 0 – Usługi szkolenia komputerowego
2.2 Dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie wraz ze szkoleniami pracowników zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach.
Zakres zamówienia: obsługa zintegrowanych i współpracujących ze sobą obszarów obsługiwanych zadań:
2.3 W ramach zamówienia Wykonawca udzieli licencji na oferowane oprogramowanie. Zamawiający wymaga dostarczenia licencji na każdy z elementów oferowanego systemu ERP, tzn. wszystkie funkcjonalności muszą być dostępne równocześnie przez cały okres użytkowania systemu ERP przez Zamawiającego, także w przypadku wygaśnięcia umów gwarancyjnych i serwisowych
2.4 W ramach zamówienia Wykonawca wdroży system, przeszkoli pracowników Zamawiającego, zapewni wsparcie techniczne.
2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
3. Osoby upoważnione do kontaktu z Oferentami:
- w sprawach formalnych: Robert Sowula e-mail: r.sowula@zecstar.pl
Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 14:30
- w sprawach merytorycznych: Łukasz Dajewski e-mail: l.dajewski@zecstar.pl
Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 14:30.
4. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
4.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą powinien być wpisany do rejestru handlowego lub ewidencji gospodarczej prowadzonej w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę.
4.2. Zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej trzy dostawy wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP o wartości co najmniej 100 000 zł netto każda w tym dla co najmniej:
a) dwóch firm o profilu działalności ciepłowniczej bądź wodociągowej dla co najmniej 20 użytkowników w każdej z nich , a wartość każdej z tych dostaw nie była mniejsza niż 100 000 zł netto , z zastrzeżeniem że dostawa i wdrożenie systemów klasy ERP dotyczyły co najmniej 6 obszarów objętych niniejszym Zamówieniem w tym jako konieczne Finanse i księgowość.
4.3. Zdolności finansowej i ekonomicznej
1) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie tego zamówienia. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie posiada zaległości podatkowych i zaległości wobec ZUS.
2) Zamawiający złoży oświadczenie, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz złoży stosowne dokumenty.
3) Zamawiający stawia warunek posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).
5. Niepodleganie wykluczeniu.
5.1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykluczeniu podlega Wykonawca:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
2) który, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;
3) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
4) będący osobą fizyczną, którą prawomocnie skazano za przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu, o którym mowa w art. 296-307 kk, przestępstwo oszustwa (art. 286 kk) lub przeciwko wiarygodności dokumentów (art. 270-277d kk),
5) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorującego , wspólnika spółki prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 4)
6) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
7) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji;
8) który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub próbował pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
9) który wspiera agresję na Ukrainę w okolicznościach określonych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507).
6. Składanie i otwarcie ofert
Miejsce składania ofert |
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ul. Na Szlakowisku 8 ; 27-200 Starachowice |
Termin składania ofert |
12.02.2025 r. godzina 12:00 |
Termin otwarcia ofert |
12.02.2025 r. godzina 12:30 |
7. Kryteria oceny ofert: opisane w SWZ.8.
8. Informacja na temat wadium:
8.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie: w wysokości 6.000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych).
- Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
- Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu,
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).
8.2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP 63 1020 2674 0000 2202 0001 6246
8.3. Dowód wpłaty wadium należy oznaczyć: „wadium dot. postępowania pn. Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach”
8.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na w/w rachunku bankowym Zamawiającego , przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, a jeżeli wadium jestw postaci elektronicznej Wykonawca do oferty składa oryginał w wersji elektronicznej na nośniku.
8.5. Wadium musi być wniesione w sposób i w formie umożliwiającej skuteczność żądania jego wypłaty w sytuacji wystąpienia przesłanek skutkujących zatrzymaniem wadium.
8.6. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium jeżeli:
8.7. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia, który musi rozpoczynać się najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert oraz nie może być krótszy niż dzień upływu terminu związania ofertą.
8.8. Zamawiający wskazuje, że do okoliczności i zasad zwrotu wadium oraz jego przepadku zastosuje zasady wskazane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
9. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1) Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6.000 zł (sześć tysięcy) na cały czas aż do końca trwania umowy.
2) Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3) Zabezpieczenie Wykonawca wnosi przed zawarciem umowy.
4) Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP 63 1020 2674 0000 2202 0001 6246.
6) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wnioskować o zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
7) Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.
Starachowice, dnia 29.01.2025r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu na realizację zadania: „Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach”
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach ul. Na Szlakowisku 8, 27-200 Starachowice, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Kielcach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000061314, NIP 664-000-00-35, REGON 290021052, tel. (41) 274-80-53, fax (41) 274-78-46, e-mail: sekretariat@zecstar.pl.
1.1 Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania dwustopniowego, na podstawie regulaminu „Regulamin udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w ZAKŁADZIE ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach – wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/2021 Prezesa Zarządu ZEC Sp. z o.o. w Starachowicach z dnia 24 maja 2021r.”
1.2 Zamawiający udziela zamówienia w trybie podstawowym dwustopniowym, w którym w I Etapie w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy, a następnie zamawiający:
1. Wybierze najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzania negocjacji albo
2. Wybierze max 3 najkorzystniejsze oferty do II etapu, w którym nastąpią prezentacje systemu i negocjacje warunków, w celu ulepszenia i uszczegółowienia treści ofert, w ramach w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zamawiający zaprasza tych wykonawców do składania ofert ostatecznych .
1.3 Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ i dotyczą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
1.4 W sprawach nieuregulowanych w SWZ zastosowanie mają zapisy Regulaminu. Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych mają zastosowanie tylko posiłkowo w zakresie wyraźnie wskazanym w SWZ.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
2.1Wspólny Słownik Zamówień:
Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień pod następującymi kodami CPV:
Przedmiot główny: CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Przedmiot szczegółowy:
48443000 - 5 – Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości,
48440000 - 4 – Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/ księgowości,
48450000 - 7 – Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi,
72260000 - 5 – Usługi w zakresie oprogramowania,
72263000 - 6 – Usługi wdrażania oprogramowania,
72268000 - 1 – Usługi dostawy oprogramowania,
72265000 - 0 – Usługi konfiguracji oprogramowania
80533100 - 0 – Usługi szkolenia komputerowego
2.2 Dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie wraz ze szkoleniami pracowników zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach.
Zakres zamówienia: obsługa zintegrowanych i współpracujących ze sobą obszarów obsługiwanych zadań:
Finanse i Księgowość,Kadry i Płace,Magazyny i Sprzedaż,Kasy i Banki ,Obsługa majątku trwałego oraz ewidencja przedmiotów niskocennych,Analizy i sprawozdania finansowe z obsługą e-sprawozdań,Biuro Obsługi KlientaObsługa zleceń zewnętrznych, remontowych i inwestycyjnych,Integracja z obecnym systemem obrotu ciepłem i wodą „KOMBIT” lub opcjonalnie własny podsystem lub moduł systemu bilingu i sprzedaży ciepła.
2.3 W ramach zamówienia Wykonawca udzieli licencji na oferowane oprogramowanie. Zamawiający wymaga dostarczenia licencji na każdy z elementów oferowanego systemu ERP, tzn. wszystkie funkcjonalności muszą być dostępne równocześnie przez cały okres użytkowania systemu ERP przez Zamawiającego, także w przypadku wygaśnięcia umów gwarancyjnych i serwisowych.
2.4 W ramach zamówienia Wykonawca wdroży system, przeszkoli pracowników Zamawiającego, zapewni wsparcie techniczne.
2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
3. Osoby upoważnione do kontaktu z Oferentami:
- w sprawach formalnych: Robert Sowula e-mail: r.sowula@zecstar.pl
Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 14:30
- w sprawach merytorycznych: Łukasz Dajewski e-mail: l.dajewski@zecstar.pl
Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 14:30.
4. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
4.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą powinien być wpisany do rejestru handlowego lub ewidencji gospodarczej prowadzonej w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę.
4.2. Zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej trzy dostawy wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP o wartości co najmniej 100 000 zł netto każda w tym dla co najmniej:
a) dwóch firm o profilu działalności ciepłowniczej dla co najmniej 25 użytkowników w każdej z nich , a wartość każdej z tych dostaw nie była mniejsza niż 100 000 zł netto , z zastrzeżeniem że dostawa i wdrożenie systemów klasy ERP dotyczyły co najmniej 6 obszarów objętych niniejszym Zamówieniem w tym jako konieczne Finanse i księgowość, Kadry i Płace.
4.3. Zdolności finansowej i ekonomicznej
1) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie tego zamówienia. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie posiada zaległości podatkowych i zaległości wobec ZUS.
2) Zamawiający złoży oświadczenie, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz złoży stosowne dokumenty.
3) Zamawiający stawia warunek posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).
5. Niepodleganie wykluczeniu.
5.1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykluczeniu podlega Wykonawca:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
2) który, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;
3) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
4) będący osobą fizyczną, którą prawomocnie skazano za przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu, o którym mowa w art. 296-307 kk, przestępstwo oszustwa (art. 286 kk) lub przeciwko wiarygodności dokumentów (art. 270-277d kk),
5) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorującego , wspólnika spółki prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 4)
6) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
7) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji;
8) który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub próbował pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
9) który wspiera agresję na Ukrainę w okolicznościach określonych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507).
6. Składanie i otwarcie ofert
|
|
|
|
|
|
7. Kryteria oceny ofert: opisane w SWZ.
8. Informacja na temat wadium:
8.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie: w wysokości 6.000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu,
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).
8.2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP 63 1020 2674 0000 2202 0001 6246
8.3. Dowód wpłaty wadium należy oznaczyć: „wadium dot. postępowania pn. Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach”
8.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na w/w rachunku bankowym Zamawiającego , przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, a jeżeli wadium jestw postaci elektronicznej Wykonawca do oferty składa oryginał w wersji elektronicznej na nośniku.
8.5. Wadium musi być wniesione w sposób i w formie umożliwiającej skuteczność żądania jego wypłaty w sytuacji wystąpienia przesłanek skutkujących zatrzymaniem wadium.
8.6. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium jeżeli:
1. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych lub wymaganych oświadczeń i innych dokumentów lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2. wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
8.7. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia, który musi rozpoczynać się najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert oraz nie może być krótszy niż dzień upływu terminu związania ofertą.
8.8. Zamawiający wskazuje, że do okoliczności i zasad zwrotu wadium oraz jego przepadku zastosuje zasady wskazane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
9. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1) Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6.000 zł (sześć tysięcy) na cały czas aż do końca trwania umowy.
2) Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3) Zabezpieczenie Wykonawca wnosi przed zawarciem umowy.
4) Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP 63 1020 2674 0000 2202 0001 6246.
6) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wnioskować o zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
7) Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.
- 16682_swz.pdf -
- 16682_zalacznik_nr_1_-_opz.pdf -
- 16682_zalacznik_nr_2_formularz_ofertowy_etap_i.docx -
- 16682_zalacznik_nr_2a_formularz_ofertowy_etap_ii_cena.docx -
- 16682_swz_-_zalacznik_nr_3_-_wzor_umowy.docx -
- 16682_zalacznik_nr_4_-_wykaz_wdrozen_zsi.doc -
- 16682_tabelka_do_formularza_ofertowego_-_fukcjonalnosc_systemu.xlsx -
- 16682_zalacznik_do_opz.pdf -
- 16682_odpowiedzi_na_pytania1.pdf -
- 16682_odpowiedz_na_pytania_2.pdf -
- 16682_odpowiedzi_na_pytania_3.pdf -
- 16682_swz_po_zmianach.pdf -
- 16682_swz_-_zalacznik_nr_3_-_wzor_umowy-_wersja_po_zmianach.docx -
- 16682_odpowiedzi_na_pytania_4.pdf -
- 16682_swz_po_zmianach_10.02.2025.pdf -
- 16682_scany20250228_121751.pdf - ogłoszenie z wyboru