Przetargi
Starachowice, dnia 04.11.2024r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
pn. „Ubezpieczenie Zamawiającego w zakresie:
Ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
w Starachowicach”.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach ul. Na Szlakowisku 8, 27-200 Starachowice, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Kielcach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000061314, NIP 664-000-00-35, REGON 290021052, tel. (41) 274-80-53, fax (41) 274-78-46, e-mail: sekretariat@zecstar.pl.
1.1. Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania nieograniczonego, o którym mowa w „Regulaminie udzielania zamówień w ZAKŁADZIE ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych wprowadzonego Zarządzeniem nr 10/2021 przez Prezesa Zarządu ZEC Sp. z o.o. w Starachowicach z dnia 24 maja 2021r.- zwanym dalej „Regulaminem” .
1.2. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o., ul. Rzemieślnicza 33, 81-855 Sopot, Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy, KRS 0000090358, NIP: 585-13-40-951, REGON: 191640955, kapitał zakładowy: 114 260,- PLN, który jest brokerem ubezpieczeniowym obsługującym Zamawiającego do wykonywania czynności związanych z niniejszym postępowaniem.
1.3. Dane pełnomocnika Zamawiającego:
Nazwa: STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o.
Adres: ul. Rzemieślnicza 33, 81-855 Sopot
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Zezwolenie na wykonywanie działalności brokerskiej- Zezwolenie PUNU nr 385/98, Rejestr brokerów KNF nr 00003.
Umowa ubezpieczenia zostanie zawarta i będzie wykonywana za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego.
1.4. W związku z powyższym zapraszamy do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie zapytania nieograniczonego zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”.
2. Osoby upoważnione do kontaktu z Oferentami:
- w sprawach formalnych: Elżbieta Malinowska Majewska e-mail: e.majewska@zecstar.pl
Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 14:30
- w sprawach merytorycznych: Joanna Ruczewska e-mail j.ruczewska@stbu.pl
Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
3. Przedmiotem zamówienia jest:
„Ubezpieczenie Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach.”
3.1. Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
66510000-8 - (usługi ubezpieczeniowe)
66.51.61.00-1 – Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych odpowiedzialności cywilnej.
3.2, Zamówienie dotyczy następujących rodzajów ubezpieczeń:
1) Obowiązkowe Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Posiadaczy Pojazdów Mechanicznych (OCPPM)
2) Ubezpieczenie Auto Casco (AC)
3) Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Kierowcy i Pasażerów (NNW)
4. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych Wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów, oraz w oparciu o oświadczenia stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ, na zasadzie „spełnia” lub „nie spełnia” wymaganego warunku.
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań;
b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania
uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej tj. zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 838) (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28 sierpnia 1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wskazanym w dziale II grupa 10.
W przypadku składania oferty przez konsorcjum minimum 1 z wykonawców musi spełniać ten warunek.
c) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej wówczas, gdy:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań;
d) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej i zawodowej niezbędnej do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań;
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, w tym celu powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w pkt. 6 wskazuje, które oświadczenia należy przedłożyć w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
1) Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty należy składać dwuetapowo. Dokumenty, o których mowa w pkt 4b ppkt 1 i 2 „Etap II” składane (na wezwanie zamawiającego) przez wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza powinny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na poziomach określonych przez Zamawiającego w rozdziale VIII specyfikacji warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.
2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu/-ach.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:
a) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
b) Ofertę podpisuje upoważniony przedstawiciel albo pełnomocnik wykonawcy.
c) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków w zakresie dotyczącym danego wykonawcy.
d) Na wezwanie Zamawiającego, kierowane do lidera każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty potwierdzające brak podstaw do jego wykluczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym danego wykonawcy.
e) Wszelkie kontakty, korespondencja, oświadczenia i zawiadomienia między wykonawcami wspólnie ubiegającymi się a Zamawiającym będą odbywać się za pośrednictwem pełnomocnika wykonawcy.
f) Oświadczenia dotyczące któregoś z wykonawców podpisuje dany wykonawca lub jego pełnomocnik. Jeżeli dokumenty składane są w formie kopii, poświadczenia jej za zgodność z oryginałem dokonuje ten wykonawca lub jego pełnomocnik, którego te dokumenty dotyczą.
4. Etapy składania dokumentów:
a) Etap I
Wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą składają:
1) wypełniony formularz OFERTY - załącznik nr 4 do SWZ,
2) wypełniony formularz CENOWY OFERTY- załącznik nr 3 do SWZ
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 7 do SWZ,
4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 8 do SWZ,
5) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),
b) Etap II
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza – na wezwanie Zamawiającego składa następujące dokumenty (Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni dokumentów w poniższym zakresie):
1) zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 838), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28 sierpnia 1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie ryzyk wskazanych w Dziale II grupa 10.
2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem załącznik nr 9 do SWZ.
Dopuszczalne jest złożenie powyższego dokumentu wraz z ofertą wykonawcy.
5.Termin wykonania zamówienia
Całkowity termin wykonania zamówienia:
12 miesięcy, planowany okres od 12.12.2024r. do 11.12.2025r.
6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Miejsce składania ofert |
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ul. Na Szlakowisku 8 ; 27-200 Starachowice |
Termin składania ofert |
18.11.2024 r. godz. 12:00 |
Termin otwarcia ofert |
18.11.2024 r. godz. 12:30 |
7. Kryteria oceny ofert: opisane w SWZ.
8. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- 16526_swz.pdf -
- 16526_opis_przedmiotu_zamowienia-_zalacznik_nr_1_do_swz.docx -
- 16526_zalacznik_nr_3_formularz_cenowy.xlsx -
- 16526_formularz_oferta-zalacznik_nr_4_do_swz.docx -
- 16526_projekt_umowy_generalnej-_zalacznik_nr_6_do_swz.docx -
- 16526_oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia-_zalacznik_nr_7_do_swz.docx -
- 16526_oswiadczenie_o_spelnieniu_warunkow_udzialu-_zalacznik_nr_8_do_swz.docx -
- 16526_oswiadczenie_o_przynaleznosci-_zalaczik_nr_9_do_swz.docx -
- 16526_zalacznik_nr_5_zaswiadczenia_290021052_komunikacje.pdf -
- 16526_zalacznik_nr_2_zestawienie_pojazdow_zec_sp._z_o.o._starachowice.xlsx -
- 16526_ogloszenie_o_wyniku_postepowania.pdf -