Rejestr zmian
WYKAZ REJESTRÓW I EWIDENCJI
prowadzonych w Urzędzie Miasta i Gminy Zagórz
Lp.
Nazwa ewidencji, rejestru
1.
Ewidencja działalności gospodarczej
więcej
2.
Rejestr wydanych zezwoleń długoterminowych i jednorazowych na sprzedaż napojów alkoholowych
więcej
3.
Ewidencja innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie
więcej
4.
Rejestr uchwał Rady Miejskiej w Zagórzu
więcej
5.
Rejestr zarządzeń Burmistrza Miasta i Gminy Zagórz
więcej
6.
Rejestr przedpoborowych
więcej
7.
Ewidencja podatkowa nieruchomości - osoby fizyczne
więcej
8.
Ewidencja podatkowa nieruchomości - osoby prawne
więcej
9.
Ewidencja tytułów wykonawczych - osoby fizyczne
więcej
10.
Ewidencja tytułów wykonawczych - osoby prawne
więcej
11.
Ewidencja wysłanych upomnień - osoby fizyczne
więcej
12.
Ewidencja wysłanych upomnień - osoby prawne
więcej
13.
Rejestr podatku od środków transportowych - osoby fizyczne i prawne
więcej
14.
Rejestr zaświadczeń - osoby fizyczne
więcej
15.
Rejestr przypisów i odpisów
więcej
16
Księgi archiwalne dotyczące urodzeń, małżeństw, zgonów
więcej
17
Rejestr osób, których dotyczą wydane decyzje o zmianie lub o ustaleniu imion i nazwisk
więcej
18
Rejestr dotyczący wydawania zaświadczeń o zdolnośćci prawnej do zawarcia małżeństwa z cudzoziemcami
więcej
19
Rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym
więcej
20
Rejestr wydanych decyzji o ustaleniu warunków zabudowy
więcej
21
Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
więcej
22
Rejestr planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę
więcej
23
Ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
więcej