Rejestr zmian 

Treść archiwalna z dnia: 2013-03-28 09:48:53Moja sprawa / Nieruchomości i geodezja / Nadanie numeru porządkowego dla nieruchomości ( budynku )

 1. Podstawa prawna

Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r., Nr 193, poz.1287 j.t.), Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09 stycznia 2012 r., w sprawie ewidencji miejscowości ,ulic i adresów (Dz.U. z 2012 poz. 125),

2. Jednostka odpowiedzialna

Referat Architektury, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska tel./fax 13 4622062 wew. 68
e-mail:

3. Wymagane dokumenty

  • wniosek_o_nadanie_nr_budynku.pdf (172.22 Kb) (wersja PDF)
  • 1.   1 egz. kserokopii mapy zasadniczej z naniesioną inwentaryzacją powykonawczą budynku
    2.   1 egz. kserokopii zawiadomienia do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Sanoku o zakończeniu budowy

4. Termin załatwienia sprawy

Termin załatwienia do 30 dni

5. Opłaty

brak

Liczba odwiedzin: 582484