Rejestr zmian
Treść archiwalna z dnia: 2013-03-28 09:39:26Moja sprawa / Budownictwo i zagospodarowanie przestrzenne / Nadanie numeru porządkowego dla nieruchomości ( budynku )
1. Podstawa prawna
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r., Nr 193, poz.1287 j.t.), Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09 stycznia 2012 r., w sprawie ewidencji miejscowości ,ulic i adresów (Dz.U. z 2012 poz. 125),
2. Jednostka odpowiedzialna
Referat Architektury, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska tel./fax 13 4622062 wew. 68
e-mail:
3. Wymagane dokumenty
- wniosek_o_nadanie_nr_budynku.doc (34.50 Kb)
- wniosek_o_nadanie_nr_budynku.pdf (83.04 Kb)
- 1. 1 egz. kserokopii mapy zasadniczej z naniesioną inwentaryzacją powykonawczą budynku
2. 1 egz. kserokopii zawiadomienia do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Sanoku o zakończeniu budowy
4. Termin załatwienia sprawy
Termin załatwienia do 30 dni
5. Opłaty
brak