Rejestr zmian 

Treść archiwalna z dnia: 2013-01-10 08:11:10Moja sprawa / Ewidencja ludności / Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej.


Podstawa prawna

Kodeks Postępowania Administracyjnego; Ustawa z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jedn. Dz. U. Nr 87 z 2001 r. poz. 960 z późn. zm.)

Jednostka odpowiedzialna

Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Zagórz, ul. 3 Maja 2, tel. 462 20 62 wew. 34
Inspektor - Alicja Górniak,
Podinspektor - Maria Kałamucka
Pokój 32

Wymagane dokumenty

  • wypełniony druk zgłoszenia pobytu stałego lub czasowego ponad 2 m-ce
  • postępowanie o zameldowanie zostaje wszczęte na wniosek stron w przypadku, gdy zgłoszone do zameldowania w drodze czynności materialo-technicznej dane, budzą wątpliwości,
  • należy przedstawić dokument stan prawny lokalu lub budynku, w którym ma nastąpić zameldowanie
  • należy zamieszkiwać w lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie,
  • nowy budynek musi mieć nadany numer adresowy.
Sposób załatwienia sprawy

W przypadku stwierdzenia przez organ prowadzący postępowanie administracyjne, iż strona zamieszkuje w przedmiotowym lokalu wydana zostaje decyzja.

Opłaty

Wolne od opłat

Termin załatwienia sprawy

Zgodnie z art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego:
  • dla sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego - 1 miesiąc,
  • dla sprawy szczególnie skomplikowanej - 2 miesiące.
Uwagi

Od decyzji przysługuje odwołanie do Wojewody Podkarpackiego w Rzeszowie szczegółowe pouczenie o terminie i trybie złożenia odwołania zawiera każda wydana decyzja.
Liczba odwiedzin: 582484