Rejestr zmian 

Treść archiwalna z dnia: 2012-08-09 15:27:36Moja sprawa / Budownictwo i zagospodarowanie przestrzenne / Nadanie numeru porządkowego dla nieruchomości ( budynku )
Podstawa prawna


 Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r., Nr 193, poz.1287 j.t.), Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09 stycznia 2012 r., w sprawie ewidencji miejscowości ,ulic i adresów (Dz.U. z 2012 poz. 125),

 

Jednostka odpowiedzialna


 Referat Architektury, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska tel./fax 13 4622062 wew. 68
e-mail:

 

Wymagane dokumenty

  • wniosek_o_nadanie_nr_budynku.doc (18.00 Kb)
  • 1.   1 egz. kserokopii mapy zasadniczej z naniesioną inwentaryzacją powykonawczą budynku
    2.   1 egz. kserokopii zawiadomienia do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Sanoku o zakończeniu budowy

Sposób załatwienia sprawy

w formie: zawiadomienia

Opłaty

  • brak
Termin załatwienia sprawy


 Termin załatwienia do 30 dni

 

Uwagi

 

 
Liczba odwiedzin: 583079