Rejestr zmian 

Treść archiwalna z dnia: 2011-01-05 08:31:04Moja sprawa / Inne / Poświadczenie zgodności duplikatów, odpisów, wyciągów,
Poświadczenie zgodności duplikatów, odpisów, wyciągów, wypisów lub kopii dokumentów z ich oryginałem


Jednostka odpowiedzialna

Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjny
Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu
ul. 3 Maja 2
38-540 Zagórz
Sekretarz Miasta i Gminy - Łukasz Woźniczak, tel. 46 22062, wew. 54
Kierownik - Tadeusz Ball tel/fax 13 462 20 62 wew. 58

Wymagane dokumenty

Sposób załatwienia sprawy

Potwierdzenie zgodności dokumentów z ich oryginałami

Opłaty

Opłata skarbowa w kwocie 3 zł od każdej pełnej lub zaczętej stronicy, z wyjątkiem zwolnień przewidzianych w ustawie z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej ( Dz.U. Nr 86, poz. 960 z późniejszymi zmianami )

Termin załatwienia sprawy

W chwili zgłoszenia się osoby zainteresowanej

Liczba odwiedzin: 585069