Rejestr zmian 

Treść archiwalna z dnia: 2006-09-19 15:05:04Zamowienia publiczne / DOSTAWYOgłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Małopolskim - 2006-09-19

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Sędziszów Małopolski ; 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek l

 

Osoba upoważniona do kontaktów:

Maria Stręk Tel. 0-17 7453630, fax. 0-17 2216313

e-mail: przetargi@sedziszow-mlp.pl

 

Adres strony internetowej, na której dostępna jest siwz

www.bip.sedziszow-mlp.pl / zamówienia publiczne

 

Rodzaj zamówienia: dostawy

Wartość zamówienia: poniżej 60 000 euro.

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

„ Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Małopolskim”. 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 30231200-9.

Termin wykonania zamówienia : do 14 dni licząc od dnia podpisania umowy.

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

I. Zestaw komputerowy – 13 szt.

Płyta Głowna:                                       chipset Radeon Xpress 200 + ULi M1575, Gigabit LAN

Procesor minimalnie:                          Celeron D 351

Pamięć minimalnie.:                             512 MB DDR 2, PC 4200, timingi 4-4-4-12

Grafika:                                                 zintegrowana

Nagrywarka DVD:                               zapis DVD+/-R x16 (x16 DVD+/-R), odczyt DVD-ROM x16

czas dostępu dla CD 120 ms, czas dostępu dla DVD 130 ms

pojemnośc pamięci podręcznej 2 048 kb

interfejs E-IDE / ATAPI

Stacja FDD:                                          3,5 cala

Dysk twardy:                                       SATA II 160GB, 8MB cache, 7200 obr/min.

Obudowa:                                            (Front Panel USB podpięty)

Zasilacz ATX:                                      Moc 300W lub więcej. Średnica wiatraka 12cm. Filtry przeciwzwarciowy, przeciwprzepięciowy, przeciwprzeciążeniowy.

Mysz optyczna + klawiatura.

Oprogramowanie: Windows XP Home Edition OEM.

Kolorystyka elementów zewnętrznych zestawu srebrno-czarna.

Gwarancja na dysk minimum 36 miesięcy.

Gwarancja na pozostałe  elementy jednostki centralnej minimum 24 miesiące.

II. Monitor 15” – 8 szt.

Matryca Cyfrowy TN + film TFT

Wielkość plamki 0.297 mm

Rozdzielczość fizyczna 1024 x 768

Czas reakcji  min. 16 ms

Jasność min. 250 cd/m2

Kontrast 400:1;

Złącze wideo D-Sub

Głośniki

Spełniane normy CE, FCC Class B, TUV GS, TUV ERGONOMIE, UL/C-UL or CSA, TCO 99, ISO 13406-2, MPR II/MPR III, PCT-GOST, Energy Star

Kolorystyka srebrno-czarna. Gwarancja 36 miesięcy

III. Monitor 17” – 6 szt.

Matryca A-Si TFT TN

Wielkość plamki 0.264 mm

Rozdzielczość fizyczna 1280 x 1024

Czas reakcji 8 ms

Jasność min. 280 cd/m2

Kontrast 500:1;

Złącze wideo D-Sub

Głośniki 2x 2W

Spełniane normy TUV GS, UL, TCO 03, ISO-13406-2, FCC

Kolorystyka srebrno-czarna. Gwarancja 36 miesięcy

IV. Zasilacz awaryjny (UPS)  – 1 szt.

Minimalne parametry:                         700VA

Czas przełączania ≤ 4 ms.

Gwarancja 36 miesięcy.

V. Oprogramowanie.

Licencje OFFICE 2003 Standard PL OLP NL GOVT      – 10 szt.

Nośnik OFFICE 2003 Standard PL                                                  – 1 szt.

Word 2002 OEM SP3 PL                                                                   – 3 szt.

 

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA.


Warunki udziału w postępowaniu :

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

       co oznacza, że Wykonawca musi spełniać następujące warunki:

a)       jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;

b)       spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1  ustawy i nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 uPzp

 

Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :

1.        Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2.        Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.          Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.   Wykaz zamówień obejmujący dostawy sprzętu komputerowego, zrealizowane w   

     okresie ostatnich 3 lat, z podaniem wartości zamówień, dat realizacji zamówień i     

      wskazaniem adresów odbiorców.

Wykaz powinien zawierać minimum 3 zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł. każde.

 

Kryteria oceny ofert :  Cena  -  100 %

 

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 1 /sekretariat/.

Termin składania ofert upływa dnia 26.10.2006 r. o godz. 10:00

Termin związania ofertą: okres  30 dni, licząc od dnia składania ofert.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.10.2006 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 10

SIWZ w formie pisemnej można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok.nr 25 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

Zapisy dodatkowe

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających .

Informacje na temat umowy ramowej / nie dotyczy /.

Informacje na temat  aukcji elektronicznej  / nie dotyczy /.

                                      

 Sędziszów Małopolski 19.09.2006 r.

Liczba odwiedzin: 1009099

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl