Ogłoszenia
GKiM.6220.8.2015.MK Sędziszów Małopolski, 2015-12-31
OBWIESZCZENIE/ZAWIADOMIENIE
O WYDANEJ DECYZJI
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013, poz. 267z późn. zm.), oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013 poz. 1235 z późn. zm.)
zawiadamiam strony postępowania
że w dniu 31 grudnia 2015 r. na wniosek Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330R Ruda – Sędziszów Małopolski w m. Ruda i Boreczek”.
Jednocześnie zawiadamiam strony postępowania o możliwości zapoznania się z treścią decyzji oraz dokumentacją zgromadzoną w sprawie wraz z opiniami organów tj. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ropczycach można zapoznać się w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Małopolskim ul. Rynek 10, pok. Nr 16, I piętro, /budynek „WARMET”/ od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.
Od niniejszej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Rzeszowie za pośrednictwem Burmistrza Sędziszowa Małopolskiego w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, stosuje się przepis art. 49 Kodeksu postepowania administracyjnego - zgodnie z którym strony zawiadamiane są przez obwieszczenie w zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłaszania, tzn. poprzez zamieszczenie stosownych informacji na tablicach ogłoszeń Urzędu, na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl oraz w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym 14 dniowy termin przysługujący stronom postepowania na złożenie odwołania liczony jest po upływie 14 dni od dnia wywieszenia niniejszego obwieszczenia.
Z up. BURMISTRZA
mgr inż. Janina Marć
KIEROWNIK REFERATU
OCHRONY ŚRODOWISKA
I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI