Ogłoszenia 

data publikacji: 11-12-2015 | 13:57data ostatniej modyfikacji: 11-12-2015 | 13:58Wytworzył: monika kotula
Zawiadomienie/Obwieszczenie o zgromadzonym materiale w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330R Ruda – Sędziszów Małopolski w m. Ruda i Boreczek”
11 grudnia 2015

GKiM.6220.8.2015.MK                                                                          Sędziszów Małopolski, dnia 2015-12-11

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE/OBWIESZCZENIE

 

            Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks  postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r., poz. 267 ze zm.)w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013 poz. 1235 z późn.zm.)

                                                                                                                                                                                                            informuję,

że w związku z prowadzonym postępowaniem w sprawie z wniosku  z dnia 17.11.2015 r., złożonego  przez Powiat Ropczycko-Sędziszowski, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330R Ruda – Sędziszów Małopolski w m. Ruda i Boreczek” planowanego  na działkach nr ewid. 439, 493, 433, 437/2 w miejscowości Ruda oraz nr ewid. 393, 404, 387 w miejscowości Boreczek, został zgromadzony materiał dowodowy w sprawie.

W związku z powyższym wszystkie strony postępowania przed wydaniem decyzji  mają prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie do 29 grudnia 2015 r. Zgodnie z art. 73 § 1 k.p.a. informuję, że z materiałami dotyczącymi powyższej sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 10, pok. Nr 16, I piętro, /budynek „WARMET”/ od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.

Po zapoznaniu się ze zgromadzonym materiałem dowodowym strona może zgłosić żądanie przeprowadzenia dodatkowych dowodów, mogących mieć znaczenie  w sprawie.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko stosuje się przepisy art. 49 Kpa.- zgodnie z którym strony zawiadamiane są przez obwieszczenie w zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłaszania, tzn. poprzez zamieszczenie stosownych informacji na tablicach ogłoszeń Urzędu, na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl oraz w miejscu planowanego przedsięwzięcia.

Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia

 

                                                                                               Z up. BURMISTRZA

                                                                                               mgr inż. Janina Marć

                                                                                   Kierownik Referatu Ochrony Środowiska

                                                                                        i Gospodarki Nieruchomościami

««« powrót
Liczba odwiedzin: 954910

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl