Ogłoszenia 

data publikacji: 11-12-2015 | 13:52data ostatniej modyfikacji: 11-12-2015 | 13:55Wytworzył: monika kotula
Obwieszczenie o wydanym postanowieniu o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330R Ruda – Sędziszów Małopolski w m. Ruda i Boreczek”
11 grudnia 2015

GKiM.6220.8.2015.MK                                                                                 Sędziszów Młp. 2015-12-11

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE/OBWIESZCZENIE

 

 

Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.) w związku z art. 63 ust.2 cytowanej wyżej ustawy

 

            zawiadamiam

 

o wydaniu dnia 11 grudnia 2015 r. postanowienia o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na: „Przebudowie drogi powiatowej Nr 1330R Ruda – Sędziszów Małopolski w m. Ruda i Boreczek”.

Przedsięwzięcie realizowane będzie na działkach o nr ewid. 439, 493, 433, 437/2 w miejscowości Ruda oraz nr ewid. 393, 404, 387 w miejscowości Boreczek.

 

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko stosuje się przepisy art. 49 Kpa.- zgodnie z którym strony zawiadamiane są przez obwieszczenie w zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłaszania, tzn. poprzez zamieszczenie stosownych informacji na tablicach ogłoszeń Urzędu, na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl oraz w miejscu planowanego przedsięwzięcia.

Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia

 

Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, w tym do składania uwag i wniosków.

W związku z powyższym informuje się, że strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie Młp. /budynek II –„Warmet”/  pok. nr 16, piętro I  w godzinach pracy Urzędu.

                                                                                      

 

 

                                                                                               Z up. BURMISTRZA

                                                                                               mgr inż. Janina Marć

                                                                                   Kierownik Referatu Ochrony Środowiska

                                                                                        i Gospodarki Nieruchomościami

««« powrót
Liczba odwiedzin: 954910

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl