Ogłoszenia 

data publikacji: 18-03-2014 | 14:27data ostatniej modyfikacji: 18-03-2014 | 14:28Wytworzył: Monika Kotula
Zawiadomienie/obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
18 marca 2014

GKiM.6220.4.2014.MK                                       Sędziszów Młp. 18-03-2014 r.

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE / OBWIESZCZENIE

 

 

 Na podstawie art. 61 § 4, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U.2013 poz. 267) zgodnie z art. 73 ust. 1 i art. 74 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013 poz. 1235 z późn.zm.) w związku z § 3 ust. 1 pkt. 56 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397 z 2010 r. z późn.zm.)

z a w i a d a m i a m

że na wniosek: Pana Bogusława Malskiego właściciela F.H.U. STAL-BUD, ul. Polna 21, 39-120 Sędziszów Młp.,  który wpłynął do tut. Urzędu  dnia 11 marca 2014 r.

 

zostało wszczęte postępowanie administracyjne

w  sprawie

 

wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie parkingu dla samochodów osobowych na działkach nr ewid. 2147/8, 2147/11 i 2147/12 w Sędziszowie Małopolskim”

            Dane o wniosku zostały zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl w zakładce „informacje o środowisku”.

W  przedmiotowej sprawie organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Burmistrz Sędziszowa Małopolskiego.

Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013 poz. 1235 z późn.zm.) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzyskaniu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ropczycach.

 Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii.

Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, w tym do składania uwag i wniosków.

W związku z powyższym informuje się, że strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie Młp. /budynek II –„Warmet”/  pok. nr 16, piętro I  w godzinach od 730 do 1530.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu; zgodnie z  §2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w §1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz art. 49 Kpa.- zgodnie z którym strony zawiadamiane są przez obwieszczenie w zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłaszania, tzn. poprzez zamieszczenie stosownych informacji na tablicach ogłoszeń Urzędu, na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl oraz w miejscu planowanego przedsięwzięcia.

Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

 

                                                                              Z up. BURMISTRZA

                                                                          mgr inż. Elżbieta Świniuch

                                                                          ZASTĘPCA BURMISTRZA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

««« powrót
Liczba odwiedzin: 954910

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl