Ogłoszenia 

data publikacji: 18-07-2012 | 13:01data ostatniej modyfikacji: 18-07-2012 | 13:01
Zawiadomienie/Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach "Budowa tłoczni gazu na KGZ Czarna Sędziszowska".
18 lipca 2012

GKiM.6220.6.4.2012.MK                       Sędziszów Młp. 18-07-2012 r.

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE / OBWIESZCZENIE

 

 

 Na podstawie art. 61 § 4, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) zgodnie z art. 73 ust. 1 i art. 74 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z 2008 r. z późn. zm.) w związku § 3 ust. 1 pkt. 33 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397 z 2010 r.)

z a w i a d a m i a m

że na wniosek, który wpłynął do tut. Urzędu w dniu 11 lipca 2012 r. Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa S.A. w Warszawie – Oddział w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500 Sanok, w imieniu którego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa działa pełnomocnik Pan Marek Hanus

 

 

zostało wszczęte postępowanie administracyjne

w  sprawie

 

wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie tłoczni gazu na KGZ Czarna Sędziszowska” na działkach nr ewid.: 775/1, 776/1, 777/1, 778/1, 778/2, 777/3, 776/2,775/2,776/3 w miejscowości Krzywa.

 

Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzyskaniu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ropczycach.

 Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii.

Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, w tym do składania uwag i wniosków.

W związku z powyższym informuje się, że strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie Młp. /budynek II –„Warmet”/  pok. nr 16, piętro I  w godzinach od 800 do 1500.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu; zgodnie z §2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w §1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Dane o wniosku zostały zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl w zakładce informacje o środowisku pod numerem: 13/2012.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz art. 49 Kpa.- zgodnie z którym strony zawiadamiane są przez obwieszczenie w zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłaszania, tzn. poprzez zamieszczenie stosownych informacji na tablicach ogłoszeń, na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl oraz w miejscu planowanego przedsięwzięcia.

Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

 

 

                                                                        Z up. BURMISTRZA

                                                                       mgr inż. Elżbieta Świniuch

                                                                     ZASTĘPCA BURMISTRZA

««« powrót
Liczba odwiedzin: 954910

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl