Ogłoszenia 

data publikacji: 30-05-2011 | 14:45data ostatniej modyfikacji: 30-05-2011 | 14:49data wytworzenia dokumentu: 27-05-2011
Obwieszczenie o wniosku i wszczęciu postępowania administracyjnego dla przedsięwzięcia pn:"Przebudowa istniejącego budynku OSP w Wolicy Ługowej dla potrzeb oddziału przedszkolnego na działkach nr ewid. 952/1 i 952/2 powiat Ropczycko - Sędziszowski”.
30 maja 2011
 

GKiM.6220.24.2.2011.AK                                  Sędziszów Młp. 27.05.2011 r.





OBWIESZCZENIE

o wniosku i wszczęciu postępowania administracyjnego


Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz art. 61 § 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 2 maja 2011 r. wpłynął wniosek Gminy Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp. i zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia pn.: „Przebudowa istniejącego budynku OSP w Wolicy Ługowej dla potrzeb oddziału przedszkolnego na działkach nr ewid. 952/1 i 952/2 powiat Ropczycko - Sędziszowski”.


Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzyskaniu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ropczycach oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie.

Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganej opinii.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Z treścią wniosku można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. /budynek II –„Warmet”/ pok. nr 16, piętro I w godzinach od 730 do 1530 w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.

Informację podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie obwieszczenia na tablicach ogłoszeń oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl






                                                                    Z up. BURMISTRZA

                                                                mgr inż. Elżbieta Świniuch

                                                                 ZASTĘPCA BURMISTRZA


««« powrót
Liczba odwiedzin: 954910

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl