Ogłoszenia 

data publikacji: 01-03-2011 | 14:43data ostatniej modyfikacji: 01-03-2011 | 14:43data wytworzenia dokumentu: 28-02-2011
Obwieszczenie o wniosku i wszczęciu postęp. administ. dot.wydania decyzji o środow.uwarun.na realiz. przed.pn. "Eksploatacja kruszywa naturalnego ze zł. Czarna Sędziszow.- Stara Wieś III"
01 marca 2011
 

GKiM.6220.9.2.2011.AK                                    Sędziszów Młp. 28-02-2011r.





OBWIESZCZENIE

o wniosku i wszczęciu postępowania administracyjnego




Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) oraz art. 61 § 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 4 lutego 2011 r. wpłynął wniosek Pana Zbigniewa Lis właściciela firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Eks-Glob”, 36-054 Mrowla 246 i zostało wszczęte postępowanie administracyjne o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „Eksploatacji kruszywa naturalnego ze złoża „Czarna Sędziszowska - Stara Wieś III” na działkach o nr ewid. 2593/4, 2595/4, 2596/6.”

Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzyskaniu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie.

Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganej opinii.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Z treścią wniosku można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. /budynek II –„Warmet”/ pok. nr 16, piętro I w godzinach od 730 do 1530 w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.

Informację podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie obwieszczenia na tablicach ogłoszeń oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl






                                                                            Z up. BURMISTRZA

                                                                         mgr inż. Elżbieta Świniuch

                                                                           ZASTĘPCA BURMISTRZA








««« powrót
Liczba odwiedzin: 954910

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl