Ogłoszenia 

data publikacji: 17-02-2011 | 15:00data ostatniej modyfikacji: 17-02-2011 | 15:01data wytworzenia dokumentu: 16-02-2011
Obwieszczenie o wniosku i wszczęciu postęp. administ. dot.wydania decyzji o środow. uwarunkow.na realizację przed.pn.:"Przebud. i roz. Szkoły Podstawowej wraz z dobudową sali gimnastycznej wraz z urządz. tech., budowa boiska sport. i park. w Zagorzycach"
17 lutego 2011
 

GKiM.6220.7.2.2011.AK                                      Sędziszów Młp. 16.02.2011 r.






OBWIESZCZENIE

o wniosku i wszczęciu postępowania administracyjnego


Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz art. 61 § 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 4 lutego 2011 r. wpłynął wniosek Gminy Sędziszów Młp., ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp i zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia pn. „Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej wraz z dobudową sali gimnastycznej wraz z urządzeniami technicznymi, budowa boiska sportowego i parkingu na działkach nr ewid. 312 i 275/2 w m. Zagorzyce, gm. Sędziszów Młp.”


Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzyskaniu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ropczycach oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie.

Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganej opinii.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Z treścią wniosku można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. /budynek II –„Warmet”/ pok. nr 16, piętro I w godzinach od 730 do 1530 w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.

Informację podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie obwieszczenia na tablicach ogłoszeń oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl



                                                                           Burmistrz Sędziszowa Młp

                                                                               mgr Kazimierz Kiełb








««« powrót
Liczba odwiedzin: 954910

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl