Ogłoszenia 

data publikacji: 18-01-2011 | 14:45data ostatniej modyfikacji: 18-01-2011 | 14:45data wytworzenia dokumentu: 17-01-2011
Obwieszczenie o wniosku i wszczęciu postępowania administracyjnego dot.wydania decyzji ośrodow. uwarunkow.na realizację przed. „Budowa warsztatu samochodowego o cał. pow. 450m2 wyposażonego w 3 stanowiska do naprawy sam. osobodowych w m. Wolicy Ługowa"
18 stycznia 2011
 

GKiM.6220.3.2.2011.AK                                       Sędziszów Młp. 17.01.2011 r.






OBWIESZCZENIE

o wniosku i wszczęciu postępowania administracyjnego


Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz art. 61 § 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 5 stycznia 2011 r. wpłynął wniosek Państwa Jacka i Sławomiry Zawisza zam. Wolica Ługowa 169, 39-120 Sędziszów Młp., i zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia „Budowa warsztatu samochodowego o całkowitej powierzchni 450m2 wyposażonego w 3 stanowiska do naprawy samochodów osobowych oraz 1 stanowiska do naprawy samochodów ciężarowych, naczep” na działkach nr ewid. 309, 310 w miejscowości Wolica Ługowa.


Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzyskaniu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ropczycach oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie.

Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganej opinii.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Z treścią wniosku można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. /budynek II –„Warmet”/ pok. nr 16, piętro I w godzinach od 730 do 1530 w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.

Informację podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie obwieszczenia na tablicach ogłoszeń oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl




                                                                            Z up. BURMISTRZA

                                                                         mgr inż. Elżbieta Świniuch

                                                                           ZASTĘPCA BURMISTRZA


««« powrót
Liczba odwiedzin: 954910

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl