Ogłoszenia 

data publikacji: 09-12-2010 | 12:03data ostatniej modyfikacji: 09-12-2010 | 12:03data wytworzenia dokumentu: 07-12-2010
Obwieszczenie o wniosku i wszczęciu postępowania administracyjnego dot. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia "Odkrywkowa eksploatacja kruszywa naturalnego ze złoża "Borek Wielki"
09 grudnia 2010
 

GKiM.7624/27/10                                                Sędziszów Młp. 07-12-2010 r.





OBWIESZCZENIE

o wniosku i wszczęciu postępowania administracyjnego




Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) oraz art. 61 § 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 15 listopada 2010 r. wpłynął wniosek Pana Zbigniewa Pasternaka właściciela Firmy Usługowo – Handlowej, 36-042 Lubenia 394 (uzupełniony 26 listopada 2010 r.) i zostało wszczęte postępowanie administracyjne o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „Odkrywkowej eksploatacji kruszywa naturalnego ze złoża „ Borek Wielki” na działce nr ewid. 1477/4.

Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzyskaniu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie.

Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganej opinii.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Z treścią wniosku można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. /budynek II –„Warmet”/ pok. nr 16, piętro I w godzinach od 730 do 1530 w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.

Informację podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie obwieszczenia na tablicach ogłoszeń oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl

 


 



                                                         Z up. BURMISTRZA

                                                             mgr inż. Elżbieta Świniuch

                                                          ZASTĘPCA BURMISTRZA


 


««« powrót
Liczba odwiedzin: 954910

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl