Ogłoszenia
GKiM.7624/22-1/10 Sędziszów Młp. 28-07-2010 r.
ZAWIADOMIENIE / OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 61 § 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) oraz art. 73 ust. 1 i art. 74 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227)
z a w i a d a m i a m
że na wniosek : Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, który wpłynął do tut. Urzędu w dniu 14 lipca 2010 r.
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie
wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Przebudowie ulic powiatowych miasta Sędziszów Młp.” na działkach nr ewid. 1699/5, 500/2, 501/3, 502/7, 502/14, 502/15, 503/1, 356/6, 1698, 8, 2280, 2274, 2275, 2276, 2278 w obrębie ewidencyjnym 0001 w jednostce ewidencyjnej Sędziszów Młp. – OBSZAR MIEJSKI.
Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, w tym do składania uwag i wniosków.
W związku z powyższym informuje się, że strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie Młp. /budynek II –„Warmet”/ pok. nr 16, piętro I w godzinach od 730 do 1530.
Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzyskaniu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ropczycach oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii.
Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz art. 49 Kpa.- zgodnie z którym strony zawiadamiane są przez obwieszczenie w zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłaszania, tzn. poprzez zamieszczenie stosownych informacji na tablicach ogłoszeń oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
mgr inż. Elżbieta Świniuch
ZASTĘPCA BURMISTRZA