Ogłoszenia 

data publikacji: 27-05-2010 | 13:43data ostatniej modyfikacji: 27-05-2010 | 13:43data wytworzenia dokumentu: 24-05-2010
Obwieszczenie o wniosku i wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia„Przebudowa obiektu 101/2-Montaż stanowieska lakierniczego z suszarką oraz niezbędnymi instalacjami" w Sędziszowie Młp.
27 maja 2010

GKiM.7624/14/10                              Sędziszów Młp. 24-05-2010 r.

 

 

 

 

OBWIESZCZENIE

o wniosku i wszczęciu postępowania administracyjnego

 

            Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) oraz art. 61 § 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 27 kwietnia 2010 r. wpłynął wniosek Pana Wojciecha Nowaka pełnomocnika firmy Creuzet Polska Sp. z o.o., ul. Partyzantów 29, 39-120 Sędziszów Młp.  i zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie  wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia „Przebudowa obiektu 101/2 – Montaż stanowiska lakierniczego z suszarką oraz niezbędnymi instalacjami” na działce nr ewidencyjny 499/18 w Sędziszowie Młp.

 

            Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzyskaniu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ropczycach oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie.

Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganej opinii.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Z treścią wniosku  można zapoznać się w siedzibie  Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. /budynek II –„Warmet”/  pok. nr 17, piętro I  w godzinach od 730 do 1530 w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.

Informację podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie obwieszczenia na  tablicach ogłoszeń oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl

 

 

                                                               Z up. BURMISTRZA

                                                             mgr inż. Elżbieta Świniuch

                                                          ZASTĘPCA BURMISTRZA

 

 

 

 

««« powrót
Liczba odwiedzin: 954503

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl