Ogłoszenia 

data publikacji: 29-01-2010 | 10:58data ostatniej modyfikacji: 29-01-2010 | 10:58data wytworzenia dokumentu: 27-01-2010
Obwieszczenie o wniosku i wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla "Przebudowa i rozbudowa budynku gospodarczego na warsztat samochodowy w miejscowości Wolica Piaskowa"
29 stycznia 2010

GKiM.7624/4/09                                  Sędziszów Młp. 27-01-2010 r.

 

 

 

 

OBWIESZCZENIE

o wniosku i wszczęciu postępowania administracyjnego

 

            Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) oraz art. 61 § 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 18 stycznia 2009 r. wpłynął wniosek Pana Andrzeja Fitoł, zam. Wolica Piaskowa 170, 39-120 Sędziszów Młp. i zostało wszczęte postępowanie administracyjne o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia „Przebudowa i rozbudowa budynku gospodarczego z urządzeniami technicznymi, w tym zmiana konstrukcji dachu i budowa zjazdu z drogi powiatowej nr dz. 1371 wraz ze zmianą przeznaczenia w/w budynku gospodarczego na budynek usługowy – warsztat samochodowy – na działce nr ewid. 1380/2 w miejscowości Wolica Piaskowa, gm. Sędziszów Młp.”  

 

            Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzyskaniu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ropczycach oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie.

Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganej opinii.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Z treścią wniosku  można zapoznać się w siedzibie  Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. /budynek II –„Warmet”/  pok. nr 17, piętro I  w godzinach od 730 do 1530 w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.

Informację podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie obwieszczenia na  tablicach ogłoszeń oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl

 

                                                           Z up. BURMISTRZA

                                                         mgr inż. Elżbieta Świniuch

                                                       ZASTĘPCA BURMISTRZA

 

 

««« powrót
Liczba odwiedzin: 969891

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl