Ogłoszenia 

data publikacji: 26-10-2009 | 15:18data ostatniej modyfikacji: 17-12-2009 | 10:28data wytworzenia dokumentu: 20-10-2009
Obwieszczenie o wniosku i wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
26 października 2009

GKiM.7624/32-3/09                                Sędziszów Młp. 20-10-2009 r.

 

 

 

 

 

OBWIESZCZENIE

o wniosku i wszczęciu postępowania administracyjnego

 

            Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) oraz art. 61 § 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 13 października 2009 r. wpłynął wniosek Gminy Sędziszów Młp. i zostało wszczęte postępowanie administracyjne o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia „Przebudowa i remont budynku Domu Ludowego wraz z dociepleniem elewacji oraz przebudowa instalacji elektrycznej, gazowej, a także wykonanie instalacji elektrycznej, gazowej, a także wykonanie instalacji c.o., wodociągowej, wentylacji mechanicznej i odgromowej w budynku" na działce nr ewid. 913 w miejscowości Klęczany.

            Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzyskaniu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ropczycach oraz Starosty Ropczycko - Sędziszowskiego zgodnie z art. 156 w/w ustawy.

Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganej opinii.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Z treścią wniosku  można zapoznać się w siedzibie  Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. /budynek II –„Warmet”/  pok. nr 17, piętro I  w godzinach od 730 do 1530 w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.

Informację podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie obwieszczenia na  tablicach ogłoszeń oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. www.bip.sedziszow-mlp.pl

 

                                                      Burmistrz Sędziszowa Małopolskiego

                                                                  mgr Kazimierz Kiełb

««« powrót
Liczba odwiedzin: 954503

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl