Ogłoszenia
GKiM.7624/26-2/09 Sędziszów Młp. 03-07-2009 r.
OBWIESZCZENIE
o wniosku i wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) oraz art. 61 § 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 22 czerwca 2009 r. (uzupełniony 3 lipca 2009 r.) wpłynął wniosek Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa S.A. - Oddział w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500 Sanok w imieniu, którego występuje pełnomocnik Pan Józef Potera, zostało wszczęte postępowanie administracyjne o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia „Uzyskanie koncesji na wydobywanie gazu ziemnego ze złoża Góra Ropczycka” na działce nr ewid. 456 w miejscowości Zagorzyce.
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1 oraz art. 156 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzyskaniu opinii organu ochrony środowiska.
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganej opinii.
Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Z treścią wniosku można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. /budynek II –„Warmet”/ pok. nr 17, piętro I w godzinach od 730 do 1530 w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.
mgr inż. Elżbieta Świniuch
ZASTĘPCA BURMISTRZA