Nabór pracowników
SOiO. 1110- 49/08 Sędziszów Młp. 2008-11-26
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Burmistrz Sędziszowa Młp. działając na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych
( Dz. U. z 2001 r. Nr 142,poz.1593 ze zm.) ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:
1. NAZWĘ I ADRES JEDNOSTKI:
Urząd Miejski w Sędziszowie Młp.
ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp.
2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ:
Podinspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Promocji
3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub techniczne,
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
c) nieposzlakowana opinia,
d) doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym w części zakresie czynności do podanego w pkt. 5 niniejszego ogłoszenia.
4. WYMAGANIA DODATKOWE:
a) znajomość przepisów z zakresu ustawy :
- o samorządzie gminnym,
- o rachunkowości,
- o finansach publicznych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
b) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
c) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu pozwalającym na porozumiewanie się,
d) umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office).
5. ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
a) pozyskiwanie informacji o programach pomocowych oraz o możliwościach ich wykorzystania przez samorząd gminny,
b) przygotowywanie wniosków o dofinansowywanie zadań inwestycyjnych ,
c) opracowywanie studiów wykonalności inwestycji,
d) rozliczanie zadań inwestycyjnych dofinansowywanych z funduszy pomocowych oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,
e) monitorowanie realizacji strategii rozwoju gminy oraz przygotowywanie propozycji zmian i uzupełnień,
6. WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:
a) list motywacyjny,
b) życiorys,
c) kwestionariusz osobowy,
d) kserokopie świadectw pracy,
e) zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku pozostawania w zatrudnieniu wystawione przez obecnego pracodawcę,
f) referencje (opinie) od pracodawcy, w tym potwierdzenie zatrudnienia na stanowisku pracy o zbliżonym zakresie czynności lub załączyć do referencji zakres czynności,
g) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
h) kserokopie dokumentów (dyplomów, certyfikatów) potwierdzających znajomość języka obcego,
i) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
j) oświadczenie o stanie zdrowia,
k) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
7. WYMIAR CZASU PRACY, RODZAJ UMOWY O PRACĘ:
Pełny, umowa na 3-miesięczny okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
8. OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp. w terminie do dnia
12 grudnia 2008 r. (piątek) do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy – podinspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych”, (decyduje data i godz. wpływu do Urzędu).
9. INNE INFORMACJE:
a) nie później niż 14 dni od daty składania dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.sedziszow-mlp.pl) i na tablicy ogłoszeń w tut. Urzędzie zostanie opublikowana lista kandydatów spełniających wymogi formalne, lista ta będzie zawierać imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydatów, w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,
b) po opublikowaniu listy kandydatów z każdym z nich będzie w tut. Urzędzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie, zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt. 4a niniejszego ogłoszenia,
c) informacje dodatkowe o naborze można uzyskać u Sekretarza Gminy Sędziszów Młp. – Pana Jana Maronia, nr tel. (0-17) 745 36 13.
Kazimierz Kiełb