Nabór pracowników 

data publikacji: 02-11-2007 | 13:53data ostatniej modyfikacji: 02-11-2007 | 13:53Wprowadził: Aleksander Malski
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO PRACY - Podinspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Promocji
02 listopada 2007

SOiO. 1110- 64-2/07                                                        Sędziszów Młp. 2007-11-02

 

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Burmistrz Sędziszowa Młp.  działając na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142,poz.1593 ze zm.) ogłasza nabór  na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:

 

1.            NAZWĘ I ADRES JEDNOSTKI:

      Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1,

      39-120 Sędziszów Młp.

 

2.           OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ:

Podinspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Promocji

 

3.            WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

a)     wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne, administracyjne lub techniczne,

b)     niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

c)      nieposzlakowana opinia,

d)    co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym w części zakresie czynności do podanego w pkt. 5 niniejszego ogłoszenia.

 

4.            WYMAGANIA DODATKOWE:

a)      znajomość przepisów z zakresu ustawy :

-        o samorządzie gminnym,

-        o rachunkowości,

-        o finansach publicznych,

-        kodeks postępowania administracyjnego,

b)     umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,

c)      umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office),

 

5.           ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH

           NA STANOWISKU:

a)      pozyskiwanie informacji o programach pomocowych oraz o możliwościach ich wykorzystania przez samorząd gminny,

b)     przygotowywanie wniosków o dofinansowywanie zadań inwestycyjnych ,

c)      opracowywanie studiów wykonalności inwestycji,

d)     rozliczanie zadań inwestycyjnych dofinansowywanych z funduszy pomocowych oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,

e)     monitorowanie realizacji strategii rozwoju gminy oraz przygotowywanie propozycji zmian i uzupełnień,

 

6.            WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:

a)      list motywacyjny,

b)     życiorys,

c)      kwestionariusz osobowy,

d)     kserokopie świadectw pracy,

e)      zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku pozostawania w zatrudnieniu wystawione przez obecnego pracodawcę,

f)       referencje (opinie) od pracodawcy, w tym potwierdzenie zatrudnienia na stanowisku pracy o zbliżonym zakresie czynności lub załączyć do referencji zakres czynności,

g)      kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

h)     oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

i)       oświadczenie o stanie zdrowia,

j)       oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

 

7.            WYMIAR CZASU PRACY, RODZAJ UMOWY O PRACĘ:

Pełny, umowa na 3-miesięczny okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

 

8.            OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp. w terminie do dnia

16 listopada 2007 r. (piątek) do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy – podinspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych”, (decyduje data i godz. wpływu do Urzędu). 

 

9.            INNE INFORMACJE:

a)      nie później niż 14 dni od daty składania dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.sedziszow-mlp.pl) i na tablicy ogłoszeń w tut.  Urzędzie zostanie opublikowana lista kandydatów spełniających wymogi formalne, lista ta będzie zawierać imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydatów, w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,

b)    po opublikowaniu listy kandydatów z każdym z nich będzie w tut. Urzędzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie,  zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt. 4a niniejszego ogłoszenia,

c)     informacje dodatkowe o naborze można uzyskać u Sekretarza Gminy Sędziszów Młp. – Pana Jana Maronia, nr tel. (0-17) 745 36 13.

 

 

Burmistrz

 Sędziszowa Młp.

Kazimierz Kiełb

 

 

 

 

««« powrót
Liczba odwiedzin: 954503

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl