Nabór pracowników
Sędziszów Młp., dnia 04 kwietnia 2007 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Oferta pracy – znak: MGOPS - 1/07
Kierownik MGOPS działając na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r.
o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1593 ze zm.) ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:
- NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sędziszowie Młp., ul. 3 Maja 25.
- OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ.
Referent w Dziale Świadczeń Rodzinnych.
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne,
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślne,
c) nieposzlakowana opinia,
d) doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. świadczeń rodzinnych.
e) znajomość przepisów z zakresu ustawy :
- o świadczeniach rodzinnych
- o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
f) umiejętność obsługi komputera, a zwłaszcza programu do obsługi świadczeń rodzinnych – AMAZIS oraz PŁATNIK, Microsoft Office.
- WYMAGANIA DODATKOWE:
a) umiejętność pracy w zespole,
b) komunikatywność, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
- GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
a) zadania z zakresu obsługi świadczeń rodzinnych i zaliczki alimentacyjnej,
b) ocena i weryfikacja wniosków,
c) przygotowanie decyzji z zakresu świadczeń rodzinnych i zaliczki alimentacyjnej,
d) tworzenie baz danych,
e) generowanie dokumentacji ZUS - rozliczeniowej i zgłoszeniowej świadczeniobiorców pobierających świadczenia rodzinne.
- WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:
a) list motywacyjny,
b) CV
c) kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można otrzymać
w sekretariacie MGOPS),
d) kserokopie świadectw pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie o zatrudnieniu wystawione przez obecnego pracodawcę),
e) kserokopie dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
f) referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy,
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
h) oświadczenie o stanie zdrowia,
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
- WYMIAR CZASU PRACY, RODZAJ UMOWY O PRACĘ:
pełny, umowa na 3-miesięczny okres próbny z możliwością jej przedłużenia na czas nieokreślony.
- OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sędziszowie Młp. ul. 3 Maja 25
w terminie do dnia 19 kwietnia 2007 r. (czwartek) do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie
z dopiskiem „Oferta pracy – referent w Dziale Świadczeń Rodzinnych”, (decyduje data
i godz. wpływu do MGOPS).
- INNE INFORMACJE:
a) nie później niż 14 dni od daty składania dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.sedziszow-mlp.pl) i na tablicy ogłoszeń w MGOPS zostanie opublikowana lista kandydatów spełniających wymogi formalne, lista ta będzie zawierać imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydatów,
w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,
b) po opublikowaniu listy kandydatów z każdym z nich będzie w MGOPS przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt. 3e niniejszego ogłoszenia oraz praktycznego wykazania się umiejętnościami obsługi programów komputerowych wymienionych w pkt.
c) informacje dodatkowe o naborze można uzyskać pod numerem telefonu
(0-17) 22 16 588.
Kierownik MGOPS Sędziszów Młp.
Zdzisława Świder