Nabór pracowników 

Wprowadził: Aleksander Malski
INFORMACJA O NABORZE NA STANOWISKO PRACY - Podinspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Promocji
15 lutego 2007

 SOiO. 1110- 14-2/07                                        Sędziszów Młp. 2007-02-15



OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Burmistrz Sędziszowa Młp. działając na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142,poz.1593 ze zm.) ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:

 

1.NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:

Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp.


2.OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ:

Podinspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Promocji


3.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

a)wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne lub administracyjne,

b)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

c)nieposzlakowana opinia,

d)co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie czynności.


4.WYMAGANIA DODATKOWE:

a)znajomość przepisów z zakresu ustawy :

   - o samorządzie gminnym,

   - o rachunkowości,

   - o finansach publicznych,

   - kodeks postępowania administracyjnego,

b)umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,

c)umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office),

d)znajomość języka angielskiego.


5.ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

a)pozyskiwanie informacji o programach pomocowych oraz o możliwościach ich wykorzystania przez samorząd gminny,

b)przygotowywanie wniosków o dofinansowywanie zadań inwestycyjnych ,

c)opracowywanie studiów wykonalności inwestycji,

d)rozliczanie zadań inwestycyjnych dofinansowywanych z funduszy pomocowych oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,

e)monitorowanie realizacji strategii rozwoju gminy oraz przygotowywanie propozycji zmian i uzupełnień,

f)współpraca z przedsiębiorcami w zakresie pozyskiwania źródeł finansowania dla tego sektora.


6.WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:

a)list motywacyjny,

b)życiorys,

c)kwestionariusz osobowy,

d)kserokopie świadectw pracy,

e)zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku pozostawania w zatrudnieniu wystawione przez obecnego pracodawcę,

f)referencje (opinie) od pracodawcy, w tym potwierdzenie zatrudnienia na stanowisku pracy o zbliżonym zakresie czynności,

g)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

h)kserokopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego,

i)oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

j)oświadczenie o stanie zdrowia,

k)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.


7.WYMIAR CZASU PRACY, RODZAJ UMOWY O PRACĘ:

Pełny, umowa na czas nieokreślony.


8.OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp. w terminie do dnia 2 marca 2007 r. (piątek) do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy – podinspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych”, (decyduje data i godz. wpływu do Urzędu).


9.INNE INFORMACJE:

a)nie później niż 14 dni od daty składania dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.sedziszow-mlp.pl) i na tablicy ogłoszeń w tut. Urzędzie zostanie opublikowana lista kandydatów spełniających wymogi formalne, lista ta będzie zawierać imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydatów, w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,

b)po opublikowaniu listy kandydatów z każdym z nich będzie w tut. Urzędzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie, zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt. 4a niniejszego ogłoszenia,

c)informacje dodatkowe o naborze można uzyskać u Sekretarza Gminy Sędziszów Młp. – Pana Jana Maronia, nr tel. (0-17) 745 36 13.

 

Burmistrz Sędziszowa Młp.

                                                                                Kazimierz Kiełb


««« powrót
Liczba odwiedzin: 954503

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl