Nabór pracowników
SOiO. 1110- 14-2/07 Sędziszów Młp. 2007-02-15
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Burmistrz Sędziszowa Młp. działając na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142,poz.1593 ze zm.) ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:
1.NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp.
2.OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ:
Podinspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Promocji
3.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a)wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne lub administracyjne,
b)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
c)nieposzlakowana opinia,
d)co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie czynności.
4.WYMAGANIA DODATKOWE:
a)znajomość przepisów z zakresu ustawy :
- o samorządzie gminnym,
- o rachunkowości,
- o finansach publicznych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
b)umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
c)umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office),
d)znajomość języka angielskiego.
5.ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
a)pozyskiwanie informacji o programach pomocowych oraz o możliwościach ich wykorzystania przez samorząd gminny,
b)przygotowywanie wniosków o dofinansowywanie zadań inwestycyjnych ,
c)opracowywanie studiów wykonalności inwestycji,
d)rozliczanie zadań inwestycyjnych dofinansowywanych z funduszy pomocowych oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,
e)monitorowanie realizacji strategii rozwoju gminy oraz przygotowywanie propozycji zmian i uzupełnień,
f)współpraca z przedsiębiorcami w zakresie pozyskiwania źródeł finansowania dla tego sektora.
6.WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:
a)list motywacyjny,
b)życiorys,
c)kwestionariusz osobowy,
d)kserokopie świadectw pracy,
e)zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku pozostawania w zatrudnieniu wystawione przez obecnego pracodawcę,
f)referencje (opinie) od pracodawcy, w tym potwierdzenie zatrudnienia na stanowisku pracy o zbliżonym zakresie czynności,
g)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
h)kserokopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego,
i)oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
j)oświadczenie o stanie zdrowia,
k)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
7.WYMIAR CZASU PRACY, RODZAJ UMOWY O PRACĘ:
Pełny, umowa na czas nieokreślony.
8.OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp. w terminie do dnia 2 marca 2007 r. (piątek) do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy – podinspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych”, (decyduje data i godz. wpływu do Urzędu).
9.INNE INFORMACJE:
a)nie później niż 14 dni od daty składania dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.sedziszow-mlp.pl) i na tablicy ogłoszeń w tut. Urzędzie zostanie opublikowana lista kandydatów spełniających wymogi formalne, lista ta będzie zawierać imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydatów, w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,
b)po opublikowaniu listy kandydatów z każdym z nich będzie w tut. Urzędzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie, zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt. 4a niniejszego ogłoszenia,
c)informacje dodatkowe o naborze można uzyskać u Sekretarza Gminy Sędziszów Młp. – Pana Jana Maronia, nr tel. (0-17) 745 36 13.
Burmistrz Sędziszowa Młp.
Kazimierz Kiełb