Nabór pracowników
SOiO. 1110-1-2/07 Sędziszów Młp. 2007-01-04
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Burmistrz Sędziszowa Młp. działając na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142,poz.1593 ze zm.) ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:
1. NAZWĘ I ADRES JEDNOSTKI:
Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp.
2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ:
Młodszy referent d/s ewidencji działalności gospodarczej w Referacie Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich
3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) wykształcenie wyższe,
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
c) nieposzlakowana opinia.
4. WYMAGANIA DODATKOWE:
a) znajomość przepisów z zakresu ustawy :
- prawo działalności gospodarczej,
- o swobodzie działalności gospodarczej,
- o wychowaniu w trzeźwości,
- o przeciwdziałaniu narkomanii,
- o bezpieczeństwie imprez masowych,
- o transporcie drogowym,
- kodeks postępowania administracyjnego.
b) pożądane doświadczenie w administracji,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) komunikatywność, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
e) umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office).
5. ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
a) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,
b) wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, organizowanie kontroli punktów sprzedaży napojów alkoholowych,
c) koordynacja i bieżące nadzorowanie działań wynikających z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz organizowanie prac Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
d) przygotowanie decyzji w sprawach zezwoleń na organizację imprez masowych,
e) realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o transporcie drogowym,
f) podejmowanie czynności związanych z prowadzeniem przez gminę targowisk.
6. WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:
a) list motywacyjny,
b) życiorys,
c) kwestionariusz osobowy,
d) kserokopie świadectw pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie o zatrudnieniu wystawione przez obecnego pracodawcę),
e) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
f) referencje (opinie) z miejsca pracy,
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
h) oświadczenie o stanie zdrowia,
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
7. WYMIAR CZASU PRACY, RODZAJ UMOWY O PRACĘ:
Pełny, umowa na 3-miesięczny okres próbny z możliwością jej przedłużenia na czas nieokreślony
8. OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp. w terminie do dnia 22 stycznia 2007 r. (poniedziałek) do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy – młodszy referent d/s ewidencji działalności gospodarczej”, (decyduje data i godz. wpływu do Urzędu).
9. INNE INFORMACJE:
a) nie później niż 14 dni od daty składania dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.sedziszow-mlp.pl) i na tablicy ogłoszeń w tut. Urzędzie zostanie opublikowana lista kandydatów spełniających wymogi formalne, lista ta będzie zawierać imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydatów, w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,
b) po opublikowaniu listy kandydatów z każdym z nich będzie w tut. Urzędzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie, zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt. 4a niniejszego ogłoszenia,
c) informacje dodatkowe o naborze można uzyskać u Sekretarza Gminy Sędziszów Młp. – Pana Jana Maronia, nr tel. (0-17) 745 36 13.
Kazimierz Kiełb