Nabór pracowników 

Wprowadził: Aleksander Malski
INFORMACJA O NABORZE NA STANOWISKO PRACY - MŁODSZY REFERENT D/S EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W REFERACIE SPRAW ORGANIZACYJNYCH I OBYWATELSKICH
05 stycznia 2007

SOiO. 1110-1-2/07                                                              Sędziszów Młp. 2007-01-04

 

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Burmistrz Sędziszowa Młp.  działając na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142,poz.1593 ze zm.) ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:

 

1.            NAZWĘ I ADRES JEDNOSTKI:

      Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp.

 

2.            OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ:

Młodszy referent d/s ewidencji działalności gospodarczej w Referacie Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich

 

3.            WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

a)      wykształcenie wyższe,

b)     niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

c)      nieposzlakowana opinia.

 

4.            WYMAGANIA DODATKOWE:

a)      znajomość przepisów z zakresu ustawy :

-        prawo działalności gospodarczej,

-        o swobodzie działalności gospodarczej,

-        o wychowaniu w trzeźwości,

-        o przeciwdziałaniu narkomanii,

-        o bezpieczeństwie imprez masowych,

-        o transporcie drogowym,

-        kodeks postępowania administracyjnego.

b)     pożądane doświadczenie w administracji,

c)      umiejętność pracy w zespole,

d)     komunikatywność, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,

e)      umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office).

 

5.            ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

a)      prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,

b)     wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, organizowanie kontroli punktów sprzedaży napojów alkoholowych,

c)      koordynacja i bieżące nadzorowanie działań wynikających z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz organizowanie prac Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,

d)     przygotowanie decyzji w sprawach zezwoleń na organizację imprez masowych,

e)      realizacja zadań  gminy wynikających z ustawy o transporcie drogowym,

f)       podejmowanie czynności związanych z prowadzeniem przez gminę targowisk.

 

6.            WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:

a)      list motywacyjny,

b)     życiorys,

c)      kwestionariusz osobowy,

d)     kserokopie świadectw pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie o zatrudnieniu wystawione przez obecnego pracodawcę),

e)      kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

f)       referencje (opinie) z miejsca pracy,

g)      oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

h)     oświadczenie o stanie zdrowia,

i)       oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

 

7.            WYMIAR CZASU PRACY, RODZAJ UMOWY O PRACĘ:

Pełny, umowa na 3-miesięczny okres próbny z możliwością jej przedłużenia na czas nieokreślony

 

8.            OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp. w terminie do dnia 22 stycznia 2007 r. (poniedziałek) do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy – młodszy referent d/s ewidencji działalności gospodarczej”, (decyduje data i godz. wpływu do Urzędu). 

 

9.            INNE INFORMACJE:

a)      nie później niż 14 dni od daty składania dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.sedziszow-mlp.pl) i na tablicy ogłoszeń w tut.  Urzędzie zostanie opublikowana lista kandydatów spełniających wymogi formalne, lista ta będzie zawierać imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydatów, w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,

b)     po opublikowaniu listy kandydatów z każdym z nich będzie w tut. Urzędzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie,  zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt. 4a niniejszego ogłoszenia,

c)      informacje dodatkowe o naborze można uzyskać u Sekretarza Gminy Sędziszów Młp. – Pana Jana Maronia, nr tel. (0-17) 745 36 13.

 

 Burmistrz Sędziszowa Młp.

 

Kazimierz Kiełb

 

««« powrót
Liczba odwiedzin: 954503

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl