Nabór pracowników 

data publikacji: 10-06-2016 | 11:04data ostatniej modyfikacji: 10-06-2016 | 11:12Wytworzył: Jan MarońWprowadził: Aleksander Malski
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY - Inspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych w Referacie Programów Pomocowych i Zamówień Publicznych
10 czerwca 2016

SOiO.210.50.3.2016.JM                                               Sędziszów Młp. 2016-06-09

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Burmistrz Sędziszowa Młp. działając na podstawie art. 11 – 16  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202), ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:

 

1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:

Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp.

 

2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ:

Inspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych w Referacie Programów Pomocowych i Zamówień Publicznych 

 

3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

c) wykształcenie wyższe: techniczne, administracyjne, ekonomiczne, zarządzanie, marketing, europeistyka lub podyplomowe w tym zakresie, dopuszcza się wykształcenie o zakresie zbliżonym do powyższego,

d) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej rok na stanowisku zajmującym się realizacją projektów współfinansowanych z funduszy unijnych i krajowych,

e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

f) nieposzlakowana opinia.

 

4. WYMAGANIA DODATKOWE:

a) prawo jazdy kategorii B,

b) biegła obsługa programów Microsoft Word i Excel,

c) znajomość  przepisów ustaw:

  - o samorządzie gminnym,

  - o pracownikach samorządowych,

  - Kodeks postępowania administracyjnego,

  - Prawo zamówień publicznych,

d) znajomość Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz innych programów unijnych i krajowych,

e) znajomość zagadnień z zakresu przygotowywania wniosków, ich wdrażania, rozliczania i sprawozdawczości,  

f) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.

 

5. ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

a) wyszukiwanie możliwości pozyskania przez Gminę Sędziszów Małopolski środków zewnętrznych z funduszy unijnych i krajowych oraz preferencyjnych pożyczek i kredytów,

b) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań gminnych i kierowanie ich do właściwych organów,

c) prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych:
  - utrzymywanie bieżących kontaktów z właściwymi organami,
  - sporządzanie wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu,

d) przygotowywanie wniosków o udzielenie pożyczki lub kredytów na realizacje zadań gminnych,

e) sporządzanie materiałów informacyjnych, sprawozdań i analiz w zakresie pozyskanych środków finansowych,

f) współdziałanie z innymi referatami, jednostkami organizacyjnymi gminy, jednostkami samorządu terytorialnego oraz instytucjami w zakresie pozyskiwania środków finansowych,

g) przygotowywanie propozycji zmian i uzupełnień strategii rozwoju gminy.

 

6. WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:

a) list motywacyjny,

b) kwestionariusz osobowy (dla kandydatów),

c) kserokopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu), potwierdzające m.in. staż pracy o którym mowa w pkt. 3d niniejszego ogłoszenia,

d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach dotyczących stanowiska, na który składana jest aplikacja,

f) oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych, że korzysta z pełni praw publicznych, nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

g) oświadczenie o stanie zdrowia,

h) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych  i zatrudnienia,

i) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1202).

 

7. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:

a) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 10;

b) umowa na czas określony – 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, obowiązuje 8-godzinna norma dobowa i przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy i miesięcznym okresie rozliczeniowym;

c) praca biurowa z komputerem i narzędziami informatycznymi.

 

8. OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta pracy – inspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych w Referacie Programów Pomocowych i Zamówień Publicznych ”, (decyduje data i godz. wpływu do Urzędu)  należy składać na dziennik podawczy (pokój nr 9) Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp. w terminie do dnia
22 czerwca 2016 r. (środa) do godz. 15.30.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. INNE INFORMACJE:

a) do stażu pracy nie wlicza się okresów wynikających z umów cywilnoprawnych,

b) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%,

c) po wyłonieniu kandydatów spełniających wymagania formalne, z każdym z nich będzie w tut. Urzędzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie, zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt. 4 c, 4 d i 4 e niniejszego ogłoszenia,

d) dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru, jak również dokumenty niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie, kandydaci będą mogli odebrać w pokoju nr 8 – kadry w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru,

e) dokumenty nieodebrane w terminie, o którym mowa powyżej zostaną zniszczone,

f) informacje dodatkowe o naborze można uzyskać u Sekretarza Gminy Sędziszów Młp. – tel. 17 7453613.

 

 

BURMISTRZ

SĘDZISZOWA MAŁOPOLSKIEGO

Bogusław Kmieć

««« powrót
Liczba odwiedzin: 953670

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl