Nabór pracowników
SOiO.210.50.3.2016.JM Sędziszów Młp. 2016-06-09
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Burmistrz Sędziszowa Młp. działając na podstawie art. 11 – 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202), ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:
1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp.
2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ:
Inspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych w Referacie Programów Pomocowych i Zamówień Publicznych
3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe: techniczne, administracyjne, ekonomiczne, zarządzanie, marketing, europeistyka lub podyplomowe w tym zakresie, dopuszcza się wykształcenie o zakresie zbliżonym do powyższego,
d) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej rok na stanowisku zajmującym się realizacją projektów współfinansowanych z funduszy unijnych i krajowych,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia.
4. WYMAGANIA DODATKOWE:
a) prawo jazdy kategorii B,
b) biegła obsługa programów Microsoft Word i Excel,
c) znajomość przepisów ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Prawo zamówień publicznych,
d) znajomość Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz innych programów unijnych i krajowych,
e) znajomość zagadnień z zakresu przygotowywania wniosków, ich wdrażania, rozliczania i sprawozdawczości,
f) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
5. ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
a) wyszukiwanie możliwości pozyskania przez Gminę Sędziszów Małopolski środków zewnętrznych z funduszy unijnych i krajowych oraz preferencyjnych pożyczek i kredytów,
b) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań gminnych i kierowanie ich do właściwych organów,
c) prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych:
- utrzymywanie bieżących kontaktów z właściwymi organami,
- sporządzanie wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu,
d) przygotowywanie wniosków o udzielenie pożyczki lub kredytów na realizacje zadań gminnych,
e) sporządzanie materiałów informacyjnych, sprawozdań i analiz w zakresie pozyskanych środków finansowych,
f) współdziałanie z innymi referatami, jednostkami organizacyjnymi gminy, jednostkami samorządu terytorialnego oraz instytucjami w zakresie pozyskiwania środków finansowych,
g) przygotowywanie propozycji zmian i uzupełnień strategii rozwoju gminy.
6. WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:
a) list motywacyjny,
b) kwestionariusz osobowy (dla kandydatów),
c) kserokopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu), potwierdzające m.in. staż pracy o którym mowa w pkt. 3d niniejszego ogłoszenia,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach dotyczących stanowiska, na który składana jest aplikacja,
f) oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych, że korzysta z pełni praw publicznych, nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie o stanie zdrowia,
h) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych i zatrudnienia,
i) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1202).
7. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
a) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 10;
b) umowa na czas określony – 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, obowiązuje 8-godzinna norma dobowa i przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy i miesięcznym okresie rozliczeniowym;
c) praca biurowa z komputerem i narzędziami informatycznymi.
8. OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta pracy – inspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych w Referacie Programów Pomocowych i Zamówień Publicznych ”, (decyduje data i godz. wpływu do Urzędu) należy składać na dziennik podawczy (pokój nr 9) Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp. w terminie do dnia
22 czerwca 2016 r. (środa) do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. INNE INFORMACJE:
a) do stażu pracy nie wlicza się okresów wynikających z umów cywilnoprawnych,
b) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%,
c) po wyłonieniu kandydatów spełniających wymagania formalne, z każdym z nich będzie w tut. Urzędzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie, zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt. 4 c, 4 d i 4 e niniejszego ogłoszenia,
d) dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru, jak również dokumenty niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie, kandydaci będą mogli odebrać w pokoju nr 8 – kadry w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru,
e) dokumenty nieodebrane w terminie, o którym mowa powyżej zostaną zniszczone,
f) informacje dodatkowe o naborze można uzyskać u Sekretarza Gminy Sędziszów Młp. – tel. 17 7453613.
BURMISTRZ
SĘDZISZOWA MAŁOPOLSKIEGO
Bogusław Kmieć