Nabór pracowników 

data publikacji: 02-03-2016 | 13:42data ostatniej modyfikacji: 02-03-2016 | 13:46Wytworzył: Beata CyzioWprowadził: Aleksander Malski
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY - Referent w Dziale Świadczeń Rodzinnych
02 marca 2016

FK.111.1.2016                           Sędziszów Młp., dnia 02.03.2016r.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent w Dziale Świadczeń Rodzinnych – 2 etaty

Kierownik MGOPS działając na podstawie art. 11-16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 ze zm.) ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:

1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sędziszowie Młp., ul. 3 Maja 25.

2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ.
 Referent w Dziale Świadczeń Rodzinnych.

3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia.
e) wykształcenie wyższe: prawo, prawo i administracja, ekonomia,
f) co najmniej roczne doświadczenie zawodowe.

4. WYMAGANIA DODATKOWE:
a) znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych,
b) znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
c) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
d) znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym,
e) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
f) cechy osobowościowe: komunikatywność, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z petentami, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,
g) biegła obsługa komputera (Microsoft Office) oraz innych urządzeń biurowych,
h) preferowana znajomość programów do obsługi świadczeń rodzinnych – AMAZIS oraz PŁATNIK.
i) dyspozycyjność do podjęcia zatrudnienia niezwłocznie po rozstrzygnięciu naboru.

5. ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ  WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
a) przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz dołączonej dokumentacji w sprawach o przyznanie świadczeń: prawa do zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, zasiłku pielęgnacyjnego oraz specjalnego zasiłku opiekuńczego, świadczenia rodzicielskiego, świadczenia wychowawczego, jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka,
b) udzielanie wyczerpujących informacji o trybie i sposobie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń,
c) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania dokumentacji niezbędnej do przyznawania prawa do świadczeń,
d) rozpatrywanie wniosków i sporządzanie decyzji ustalających prawo do świadczeń,
e) tworzenie i bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń,
f) sporządzenie comiesięcznych raportów oraz sprawozdań kwartalnych z wypłaconych świadczeń,
g) generowanie dokumentacji ZUS – rozliczeniowej i zgłoszeniowej świadczeniobiorców pobierających świadczenia rodzinne.

6. WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:
a) list motywacyjny,
b) CV
c) kserokopia dowodu osobistego,
d)  kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe np. świadectwa pracy, zaświadczenie od pracodawcy, referencje itp.,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach dotyczących stanowiska na który składana jest aplikacja,
g) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych, że korzysta z pełni praw publicznych, nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014, poz. 1202).
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
j) podanie numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przekazana informacja o rozmowie kwalifikacyjnej.

7. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
a) miejsce wykonywania pracy: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sędziszowie Młp. ul. 3 Maja 25,
b) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, na okres 6 miesięcy z możliwością zwarcia umowy na czas nieokreślony,
c) praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godz. dziennie.

8. OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie (pok. 17) Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sędziszowie Młp. ul. 3 Maja 25 w terminie do dnia 15.03.2016 r.
do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy – referent w Dziale Świadczeń Rodzinnych”, (decyduje data i godz. wpływu do MGOPS). Przy składaniu dokumentów drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę poświadczenia wpłynięcia dokumentów do MGOPS Sędziszów Młp. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. INNE INFORMACJE:
a) W miesiącu lutym br. tj. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MGOPS Sędziszów Młp., w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%,
b) Po wyłonieniu kandydatów spełniających wymogi formalne, z każdym z nich będzie
w MGOPS przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt. 4 niniejszego ogłoszenia oraz praktycznego wykazania się umiejętnościami obsługi programów komputerowych wymienionych w pkt. 4 niniejszego ogłoszenia,
c) informacje dodatkowe o naborze można uzyskać pod numerem telefonu (0-17) 22 16 588 w. 33

Kierownik MGOPS Sędziszów Młp.
Zdzisława Świder

««« powrót
Liczba odwiedzin: 953670

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl