Nabór pracowników 

data publikacji: 08-02-2016 | 12:11data ostatniej modyfikacji: 08-02-2016 | 12:13Wytworzył: Jan MarońWprowadził: Aleksander Malski
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY - Inspektor nadzoru inwestorskiego w Referacie Inwestycji, Drogownictwa i Planowania Przestrzennego
08 lutego 2016

SOiO.210.70.9.2015.JM                                              Sędziszów Młp. 2016-02-08

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Burmistrz Sędziszowa Młp. działając na podstawie art. 11 – 16  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202), ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:

1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:

Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp.

2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ:

 

Inspektor nadzoru  inwestorskiego w Referacie Inwestycji, Drogownictwa i Planowania Przestrzennego

3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa,
  4. uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych  o specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
  5. co najmniej 5-letni staż pracy w budownictwie,
  6. umiejętność kosztorysowania za pomocą programów komputerowych, wykonywania obmiarów,
  7. znajomość przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych,
  8. aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
  9. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. nieposzlakowana opinia.

 

4. WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. znajomość programów projektowania – np.  AutoCAD, ArchiCAD,
  2. prawo jazdy kategorii B,
  3. biegła obsługa programów Microsoft Word i Excel,
  4. znajomość  przepisów ustaw:

- o samorządzie gminnym,

-  o pracownikach samorządowych,

-  Kodeks postępowania administracyjnego,

- Prawo zamówień publicznych,

  1. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.

 

5. ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

  1. udział w planowaniu inwestycji budowlanych i remontowych,
  2. udział w postępowaniach przetargowych na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych,
  3. weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
  4.  sporządzanie  wycen i obmiarów w postępowaniach uproszczonych,
  5. udział w przekazaniu placu budowy,
  6. nadzorowanie inwestycji budowlanych i remontowych ,
  7. kontrola rozliczeń budowy,
  8. udział w radach budowy oraz czynnościach odbioru  realizowanych zadań,
  9. sporządzanie sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska,
  10. prowadzenie nadzoru realizacji umów zawartych przez Gminę   w zakresie nadzorowanej specjalności,
  11. opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót opracowanych przez wykonawcę ,
  12. udział w przeglądach gwarancyjnych,
  13. dokonywanie przeglądów   okresowych w gminnych obiektach budowlanych, z wyłączeniem obiektów oświatowych i Domu Kultury,
  14. ustalenie zakresu niezbędnych remontów i bieżącej konserwacji obiektów budowlanych.

 

6. WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:

 

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy (dla kandydatów),
  3. kserokopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy,
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane,
  6. kserokopia wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
  7. oświadczenie o umiejętności kosztorysowania lub zaświadczenie o ukończonych kursach w tym zakresie,
  8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach dotyczących stanowiska, na który składana jest aplikacja,
  9. zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku pozostawania w zatrudnieniu wystawione przez obecnego pracodawcę,
  10. oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych, że korzysta z pełni praw publicznych, nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  11. oświadczenie o stanie zdrowia,
  12. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
  13. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1202).

 

7. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:

  1. miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 10;
  2. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, obowiązuje 8-godzinna norma dobowa
    i przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy i miesięcznym okresie rozliczeniowym;
  3. praca biurowa z komputerem i narzędziami informatycznymi, wymagająca również wyjazdów służbowych, w tym na nadzorowane inwestycje;

 

8. OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta pracy – inspektor nadzoru inwestorskiego w Referacie Inwestycji, Drogownictwa i Planowania Przestrzennego ”, (decyduje data i godz. wpływu do Urzędu)  należy składać na dziennik podawczy (pokój nr 9)
Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp. w terminie do dnia
19 lutego 2016 r. (piątek) do godz. 15.30.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

9. INNE INFORMACJE:

  1. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%,
  2. po wyłonieniu kandydatów spełniających wymagania formalne, z każdym z nich będzie w tut. Urzędzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie, zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt.3 g i  4 d niniejszego ogłoszenia,
  3. dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru, jak również dokumenty niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie, kandydaci będą mogli odebrać w pokoju nr 8 – kadry w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru,
  4. dokumenty nieodebrane w terminie, o którym mowa powyżej zostaną zniszczone,
  5. informacje dodatkowe o naborze można uzyskać u Sekretarza Gminy Sędziszów Młp. –  tel. 17 7453613 lub Kierownika Referatu Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich - tel. 17 7453621.

 

 

 

BURMISTRZ SĘDZISZOWA MŁP.

Bogusław Kmieć

««« powrót
Liczba odwiedzin: 953670

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl