Nabór pracowników
SOiO.210.70.9.2015.JM Sędziszów Młp. 2016-02-08
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Burmistrz Sędziszowa Młp. działając na podstawie art. 11 – 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202), ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:
1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp.
2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ:
Inspektor nadzoru inwestorskiego w Referacie Inwestycji, Drogownictwa i Planowania Przestrzennego
3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa,
- uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
- co najmniej 5-letni staż pracy w budownictwie,
- umiejętność kosztorysowania za pomocą programów komputerowych, wykonywania obmiarów,
- znajomość przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych,
- aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
4. WYMAGANIA DODATKOWE:
- znajomość programów projektowania – np. AutoCAD, ArchiCAD,
- prawo jazdy kategorii B,
- biegła obsługa programów Microsoft Word i Excel,
- znajomość przepisów ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
5. ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- udział w planowaniu inwestycji budowlanych i remontowych,
- udział w postępowaniach przetargowych na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych,
- weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
- sporządzanie wycen i obmiarów w postępowaniach uproszczonych,
- udział w przekazaniu placu budowy,
- nadzorowanie inwestycji budowlanych i remontowych ,
- kontrola rozliczeń budowy,
- udział w radach budowy oraz czynnościach odbioru realizowanych zadań,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska,
- prowadzenie nadzoru realizacji umów zawartych przez Gminę w zakresie nadzorowanej specjalności,
- opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót opracowanych przez wykonawcę ,
- udział w przeglądach gwarancyjnych,
- dokonywanie przeglądów okresowych w gminnych obiektach budowlanych, z wyłączeniem obiektów oświatowych i Domu Kultury,
- ustalenie zakresu niezbędnych remontów i bieżącej konserwacji obiektów budowlanych.
6. WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy (dla kandydatów),
- kserokopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane,
- kserokopia wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- oświadczenie o umiejętności kosztorysowania lub zaświadczenie o ukończonych kursach w tym zakresie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach dotyczących stanowiska, na który składana jest aplikacja,
- zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku pozostawania w zatrudnieniu wystawione przez obecnego pracodawcę,
- oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych, że korzysta z pełni praw publicznych, nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1202).
7. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
- miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 10;
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, obowiązuje 8-godzinna norma dobowa
i przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy i miesięcznym okresie rozliczeniowym; - praca biurowa z komputerem i narzędziami informatycznymi, wymagająca również wyjazdów służbowych, w tym na nadzorowane inwestycje;
8. OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta pracy – inspektor nadzoru inwestorskiego w Referacie Inwestycji, Drogownictwa i Planowania Przestrzennego ”, (decyduje data i godz. wpływu do Urzędu) należy składać na dziennik podawczy (pokój nr 9)
Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp. w terminie do dnia
19 lutego 2016 r. (piątek) do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. INNE INFORMACJE:
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%,
- po wyłonieniu kandydatów spełniających wymagania formalne, z każdym z nich będzie w tut. Urzędzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie, zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt.3 g i 4 d niniejszego ogłoszenia,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru, jak również dokumenty niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie, kandydaci będą mogli odebrać w pokoju nr 8 – kadry w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru,
- dokumenty nieodebrane w terminie, o którym mowa powyżej zostaną zniszczone,
- informacje dodatkowe o naborze można uzyskać u Sekretarza Gminy Sędziszów Młp. – tel. 17 7453613 lub Kierownika Referatu Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich - tel. 17 7453621.
BURMISTRZ SĘDZISZOWA MŁP.
Bogusław Kmieć