Nabór pracowników 

data publikacji: 20-11-2015 | 13:08data ostatniej modyfikacji: 20-11-2015 | 13:43Wytworzył: Jan MarońWprowadził: Aleksander Malski
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY - Inspektor nadzoru inwestorskiego w Referacie Inwestycji, Drogownictwa i Planowania Przestrzennego
20 listopada 2015

SOiO.210.70.3.2015.JM                                                                                          Sędziszów Młp. 2015-11-20


OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Burmistrz Sędziszowa Młp. działając na podstawie art. 11 – 16  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202), ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:

1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:

Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp.

2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ:
Inspektor nadzoru  inwestorskiego w Referacie Inwestycji, Drogownictwa i Planowania Przestrzennego

3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a.obywatelstwo polskie,
b.pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c.wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa,
d.uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych  o specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
e.co najmniej 5- letni staż pracy w budownictwie,
f.umiejętność kosztorysowania za pomocą programów komputerowych , wykonywania obmiarów,
g.znajomość przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych,
h.aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
i.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j.nieposzlakowana opinia.


4. WYMAGANIA DODATKOWE:
a.znajomość programów projektowania –np.  AutoCAD, ArchiCAD,
b.prawo jazdy kategorii B,
c.biegła obsługa programów Microsoft Word i Excel,
d.znajomość  przepisów ustaw:

- o samorządzie gminnym,

-  o pracownikach samorządowych,

-  Kodeks postępowania administracyjnego,

- Prawo zamówień publicznych,
a.umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.


5. ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
a.Udział w planowaniu inwestycji budowlanych i remontowych,
b.Udział w postępowaniach przetargowych na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych,
c.Weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
d. Sporządzanie  wycen i obmiarów w postępowaniach uproszczonych,
e.Udział w przekazaniu placu budowy,
f.Nadzorowanie inwestycji budowlanych i remontowych ,
g.Kontrola rozliczeń budowy,
h.Udział w radach budowy oraz czynnościach odbioru  realizowanych zadań,
i.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska,
j.Prowadzenie nadzoru realizacji umów zawartych przez Gminę   w zakresie nadzorowanej specjalności,
k.Opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót opracowanych przez wykonawcę ,
l.Udział w przeglądach gwarancyjnych,
m.Dokonywanie przeglądów   okresowych w gminnych obiektach budowlanych, z wyłączeniem obiektów oświatowych i Domu Kultury,
n.Ustalenie zakresu niezbędnych remontów i bieżącej konserwacji obiektów budowlanych.


6. WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:
a.list motywacyjny,
b.kwestionariusz osobowy (dla kandydatów),
c.kserokopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy,
d.kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e.kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane,
f.kserokopia wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
g.oświadczenie o umiejętności kosztorysowania lub zaświadczenie o ukończonych kursach w tym zakresie,
h.kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach dotyczących stanowiska, na który składana jest aplikacja,
i.zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku pozostawania w zatrudnieniu wystawione przez obecnego pracodawcę,
j.oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych, że korzysta z pełni praw publicznych, nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
k.oświadczenie o stanie zdrowia,
l.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
m.kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1202).


7. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
a.miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 10;
b.zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, obowiązuje 8-godzinna norma dobowa
i przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy i miesięcznym okresie rozliczeniowym;
c.praca biurowa z komputerem i narzędziami informatycznymi, wymagająca również wyjazdów służbowych, w tym na nadzorowane inwestycje;


8. OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta pracy – inspektor nadzoru inwestorskiego w Referacie Inwestycji, Drogownictwa i Planowania Przestrzennego ”, (decyduje data i godz. wpływu do Urzędu)  należy składać na dziennik podawczy (pokój nr 9)
Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp. w terminie do dnia
1 grudnia 2015 r. (wtorek) do godz. 15.30.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


9. INNE INFORMACJE:
a.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%,
b.Po wyłonieniu kandydatów spełniających wymagania formalne, z każdym z nich będzie w tut. Urzędzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie, zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt.3 g i  4 d niniejszego ogłoszenia,
c.Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru, jak również dokumenty niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie, kandydaci będą mogli odebrać w pokoju nr 8 – kadry w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru,
d.Dokumenty nieodebrane w terminie, o którym mowa powyżej zostaną zniszczone.
e.Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać u Sekretarza Gminy Sędziszów Młp. – tel. 17 7453613 lub Kierownika Referatu Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich - tel. 17 7453621.


BURMISTRZ SĘDZISZOWA MŁP.
Bogusław Kmieć

««« powrót
Liczba odwiedzin: 953670

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl