Nabór pracowników 

data publikacji: 09-05-2013 | 12:43data ostatniej modyfikacji: 09-05-2013 | 12:45Wprowadził: Aleksander Malski
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY - Referent d/s opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Referacie Podatków i Opłat
09 maja 2013

SOiO.210.42.2.2013.JM                                Sędziszów Młp. 2013-05-09

 


OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Burmistrz Sędziszowa Młp.  działając na podstawie Rozdziału 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. Nr 223, poz. 1458), ogłasza nabór  na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:

1. NAZWĘ I ADRES JEDNOSTKI:
 Urząd Miejski w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp.

2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ:
Referent d/s  opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Referacie Podatków i Opłat

3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) wykształcenie wyższe w zakresie jednego z kierunków: ochrona środowiska, administracja, prawo, ekonomia lub podyplomowe w tych kierunkach,
b) minimum 2-letni staż pracy, w tym co najmniej rok w administracji publicznej1,
c) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) nieposzlakowana opinia.

4. WYMAGANIA DODATKOWE:
a) znajomość przepisów z zakresu ustawy :
- o samorządzie gminnym,
- o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- o odpadach,
- prawo ochrony środowiska,
- ordynacja podatkowa,
- kodeks postępowania administracyjnego.
b) znajomość uchwał Rady Miejskiej w Sędziszowie Młp. (uchwały te dostępne są na stronie www.bip.sedziszow-mlp.pl w zakładce Prawo lokalne):
- Nr XXI/173/12 z dn. 13.12.2012 r. w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- Nr XXI/175/12 z dn. 13.12.2012 r. w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- Nr XXI/176/12 z dn. 13.12.2012 r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- Nr XXI/177/12 z dn. 13.12.2012 r. w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- Nr XXI/178/12 z dn. 13.12.2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Sędziszów Młp.,
- Nr XXV/214/13 z dn. 26.03.2013 r. w sprawie ustalenia stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- Nr XXV/215/13 z dn. 26.03.2013 r. w sprawie zmiany w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w Gminie Sędziszów Młp.
c) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
d) umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office).

5. ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
a) przygotowywanie projektów  uchwał rady  i zarządzeń burmistrza związanych z gospodarowaniem odpadów komunalnych, w tym proponowanie wysokości stawek, terminów płatności, wzoru deklaracji,
b) prowadzenie ewidencji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz weryfikacja tych deklaracji,
c) prowadzenie postępowań w sprawie określenia wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
d) prowadzenie w księgach rachunkowych ewidencji przepisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
e) wykonywanie zadań związanych z odraczaniem terminów płatności oraz rozkładaniem płatności na raty,
f) wykonywanie zadań związanych z umarzaniem w całości lub w  części zaległości oraz odsetek za zwłokę,
g) sporządzanie sprawozdań księgowo-finansowych w zakresie opłat,
h) kontrola terminowej wpłaty należnych opłat,
i) prowadzenie postępowań w sprawie określenia wysokości zaległości w opłacie, wszczęcie egzekucji administracyjnej z chwilą upływu  terminu wykonania obowiązku opłaty, po przesłaniu  zobowiązanemu pisemnego upomnienia zawierającego wezwanie do  wykonania obowiązku, z zagrożeniem skierowania sprawy na  drogę postępowania egzekucyjnego,
j) wystawianie tytułów wykonawczych wraz z wnioskiem o wszczęcie  postępowania egzekucyjnego.

6. WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:
a) list motywacyjny,
b) życiorys,
c) kwestionariusz osobowy (dla kandydatów),
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
g) zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku pozostawania w zatrudnieniu wystawione przez obecnego pracodawcę,
h) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
i) oświadczenie o stanie zdrowia,
j) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

7. WYMIAR CZASU PRACY, RODZAJ UMOWY O PRACĘ:
Pełny, umowa na czas określony – 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

8. OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Młp. ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp. w terminie do dnia 20 maja 2013 r. (poniedziałek) do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy – Referent d/s  opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi”, (decyduje data i godz. wpływu do Urzędu).


9. INNE INFORMACJE:
a) po wyłonieniu kandydatów spełniających wymagania formalne, z każdym z nich będzie w tut. Urzędzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie,  zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt. 4a i 4b niniejszego ogłoszenia,
b) informacje dodatkowe o naborze można uzyskać u Sekretarza Gminy Sędziszów Młp. – Pana Jana Maronia, nr tel. (0-17) 745 36 13

 

1 do wymaganego stażu nie wlicza się urlopu macierzyńskiego i wychowawczego
 

Burmistrz Sędziszowa Młp.
Kazimierz Kiełb


 

««« powrót
Liczba odwiedzin: 953670

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl