Nabór pracowników 

data publikacji: 07-09-2011 | 16:50data ostatniej modyfikacji: 07-09-2011 | 16:50Wprowadził: Aleksander Malski
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY - Referent d/s. finansowych w dziale księgowości w ZOSiP Gminy Sędziszów Młp.
07 września 2011

DA. 110.5.2011                                Sędziszów Młp. 2011-09-07

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Dyrektor Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Sędziszów Młp.  działając na podstawie Rozdziału 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. Nr 223, poz. 1458), ogłasza nabór  na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:

 

1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:

 

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Sędziszów Młp. ul. Ks. St. Maciąga 5, 39-120 Sędziszów Młp.

2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ:

         Referent ds.  finansowych w dziale księgowości ZOSiP Gminy Sędziszów Młp.

3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

a)      obywatelstwo polskie,

b)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,   

c)      brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d)     wykształcenie wyższe ekonomiczne, marketing i zarządzanie, administracyja,    

e)      doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym w części zakresie czynności do podanego w pkt. 5 niniejszego ogłoszenia,

f)       nieposzlakowana opinia.

 

4.            WYMAGANIA DODATKOWE:

 

a)      umiejętność obsługi komputera (WORD, EXCEL, HOME BANKING)

b)      umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczania zasiłków                            z ubezpieczenia społecznego),

c)      znajomość obsługi programu „Płatnik” i  programu płacowego (np.„QWARK”)

d)     znajomość przepisów podatkowych (w tym sporządzania dokumentów PIT),

e)      znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej,  Karty Nauczyciela,  Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrącania składek,

f)       znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych,

g)      umiejętność pracy w zespole,

h)     komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność, sumienność, dyspozycyjność.

 

5.        ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

a)      sporządzanie list płac pracowników szkół, przedszkoli i ZOSiP,

b)      prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników,

c)      sporządzanie deklaracji rozliczeniowych oraz korekt DRA, RCA, RZA, RSA,

d)     obliczanie wynagrodzenia za czas choroby, zasiłku chorobowego, opiekuńczego, macierzyńskiego oraz prowadzenie kart zasiłkowych,

e)      sporządzanie druku Z-3 z kompletem dokumentów,

f)       wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu (druk ZUS Rp-7),

g)      wydawanie pracownikom  zaświadczeń o zatrudnieniu i wysokości zarobków,

h)     prowadzenie dokumentacji podatkowej dotyczącej pracowników oraz sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT-11,  PIT-40,

i)        sporządzanie przelewów z wynagrodzeń pracowników na indywidualne konta bankowe, potrąceń pracowniczych oraz składek,

j)        przygotowywanie danych do sprawozdawczości,

k)       prowadzenie spraw związanych z zajęciami komorniczymi pracowników,

l)        sporządzanie rocznej informacji o danych do ustalenia składki na ubezpieczenie wypadkowe IWA dla wszystkich placówek.

6.       WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: 

a)      list motywacyjny,

b)      życiorys ( CV ),

c)      kwestionariusz osobowy,

d)      kserokopie świadectw pracy,

e)      zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku pozostawania  w zatrudnieniu wystawione przez obecnego pracodawcę,

f)       referencje od pracodawcy, w tym potwierdzenie zatrudnienia na stanowisku o zbliżonym zakresie czynności lub załączyć do referencji zakres czynności,

g)      kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

h)      oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,

i)        oświadczenie o stanie zdrowia,

j)        oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

 

7.       WYMIAR CZASU PRACY, RODZAJ UMOWY O PRACĘ:

           pełny, umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

 8.      OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Sędziszów Młp. w Sędziszowie Młp. ul. Ks. St. Maciąga 5
w terminie do dnia 21 września  2011 r. (środa) do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie,
z dopiskiem „Oferta pracy – referent ds. finansowych”, (decyduje data
i godzina wpływu do ZOSiP).

9.      INNE INFORMACJE:

a)      nie później niż 14 dni od terminu składania dokumentów zostanie sporządzona i opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.sedziszow-mlp.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w ZOSIP, lista kandydatów spełniających wymogi formalne. Lista ta będzie zawierać imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydatów, w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,

b)      po opublikowaniu listy kandydatów z każdym z nich będzie w ZOSiP przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt. 4e niniejszego ogłoszenia.

c)      informacje dodatkowe o naborze można uzyskać u głównej księgowej - Pani Ewy Żuczek w ZOSiP nr tel. (0-17) 745 82 42.

 

Dyrektor ZOSiP Gminy Sędziszów Młp.

Irena Lewicka

 

««« powrót
Liczba odwiedzin: 953670

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl