Nabór pracowników 

data publikacji: 20-07-2011 | 15:01data ostatniej modyfikacji: 20-07-2011 | 15:09Wprowadził: Aleksander Malski
OFERTA ZATRUDNIENIA W RAMACH UMOWY ZLECENIA MGOPS
20 lipca 2011

 Sędziszów Młp. 20.07.2011 r.


OFERTA ZATRUDNIENIA

w ramach umowy zlecenia


Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sędziszowie Młp.

poszukuje osób

do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi.


  1. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie średnie lub wyższe;

  1. posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę
    i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi dla dzieci
    z zaburzeniami psychicznymi;

  2. co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:

- jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;

- placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym;

- zakładzie rehabilitacji;

- lub innej jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób
z zaburzeniami psychicznymi.


2. Wymagania pożądane:

- prawo jazdy kat. B


3. Zakres zadań do wykonania:

1) kształtowania umiejętności zaspokajania podstawowych czynności życiowych
i umiejętności społecznego funkcjonowania dziecka:

- motywowanie do aktywności, zajęcia ruchowe;

- rozwijanie nabytych umiejętność i nauka nowych;

- prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi, umiejętności społecznych
i usamodzielniania.

  1. usprawnienia zaburzonych funkcji organizmu zgodnie z zaleceniami lekarskimi:

- współpraca ze specjalistami z zakresu wspierania psychologiczno – pedagogicznego
i edukacyjno – terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji dziecka korzystającej ze specjalistycznych usług.


4. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys zawodowy (CV),

  2. List motywacyjny,

  3. Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.

Dokumenty powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami.”.

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 19 sierpnia 2011 r. do godz. 15.30 pod adresem MGOPS 39-120 Sędziszów Młp., ul. 3 Maja 25.



Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (017) 22-16-588

                       

Kierownik MGOPS Sędziszów Młp.

 Zdzisława Świder

««« powrót
Liczba odwiedzin: 953670

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl