Nabór pracowników 

data publikacji: 02-03-2010 | 13:15data ostatniej modyfikacji: 02-03-2010 | 13:15Wprowadził: Aleksander Malski
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY - Referent ds. finansowych w dziale finansowo - księgowym w MGOPS w Sędziszowie Młp.
02 marca 2010
 

Sędziszów Młp., dnia 02 marca 2010 r.



OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Oferta pracy – znak: MGOPS – 1107/1/2010


Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sędziszowie Młp. działając na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458) ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy według niżej wymienionych zasad i kryteriów:


  1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 39-120 Sędziszów Młp., ul. 3 Maja 25.


  1. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO, KTÓREGO NABÓR DOTYCZY ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ.

Referent ds. finansowych w dziale finansowo - księgowym


  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

    1. obywatelstwo polskie,

    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

    3. brak skazania za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    4. wykształcenie wyższe ekonomiczne,

    5. doświadczenie zawodowe w zakresie spraw finansowych Ośrodka Pomocy Społecznej,

    6. nieposzlakowana opinia,


  1. WYMAGANIA DODATKOWE:

    1. umiejętność rozliczania księgowego świadczeń rodzinnych i dłużników alimentacyjnych,

    2. znajomość przepisów z zakresu ustaw:

      • rachunkowości, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych,

      • o pomocy społecznej, o świadczenia rodzinnych, o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej,

      • kodeksu postępowania administracyjnego,

      • o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,

    1. umiejętność obsługi komputera (WORD, EXCEL, HOME BANKING),

mile widziana znajomość programu „KSIĘGOWOŚĆ BUDŻETOWA” firmy Info - system sp. j. oraz programów obsługujących świadczenia rodzinne
i fundusz alimentacyjny.

    1. umiejętność pracy w zespole,

    2. komunikatywność, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.


  1. GŁÓWNE OBOWIĄZKI:

    1. ewidencja i rozliczanie księgowe świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,

    2. rozliczanie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego

    3. realizacja zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,

    4. kontrola rachunków i faktur od dostawców pod względem formalno rachunkowym, przygotowanie dokumentów do zapłaty,

    5. sporządzanie przelewów zgodnie z terminem zapłaty,

    6. prowadzenie ksiąg inwentarzowych i kartotek dla środków trwałych,

    7. prowadzenie ksiąg inwentarzowych wyposażenia wg miejsc użytkowania,

    8. rozliczanie inwentaryzacji,




  1. WSKAZANIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:

    1. list motywacyjny,

    2. życiorys (CV),

    3. kwestionariusz osobowy,

    4. kserokopie świadectw pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie o zatrudnieniu wystawione przez obecnego pracodawcę),

    5. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

    6. kserokopie dyplomów i dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,

    7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

    8. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    9. oświadczenie o stanie zdrowia,

    10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.


  1. WYMIAR CZASU PRACY, RODZAJ UMOWY O PRACĘ:

pełny, umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.


  1. OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Miejsko -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sędziszowie Młp. ul. 3 Maja 25
w terminie do dnia
17 marca 2010 r. (środa) do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie,
z dopiskiem „Oferta pracy – referent ds. finansowych”, (decyduje data
i godzina wpływu do MGOPS).


  1. INNE INFORMACJE:

    1. nie później niż 14 dni od terminu składania dokumentów zostanie sporządzona i opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.sedziszow-mlp.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w MGOPS, lista kandydatów spełniających wymogi formalne. Lista ta będzie zawierać imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydatów, w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,

    2. po opublikowaniu listy kandydatów z każdym z nich będzie w MGOPS przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu pisemnego ze znajomości przepisów prawa określonych w pkt. 4b niniejszego ogłoszenia.

    3. informacje dodatkowe o naborze można uzyskać u Inspektora ds. kadrowo – płacowych – Pani Beaty Cyzio, nr tel. (0-17) 22 16 588 w. 38.



Kierownik MGOPS Sędziszów Młp.

 Zdzisława Świder

««« powrót
Liczba odwiedzin: 953670

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl