Zamówienia poniżej 30 000 euro - ARCHIWUM 

Wyjaśnienia i modyfikacja
10 marca 2017, 11:12

Szanowni Wykonawcy,

Zamawiający, Gmina Sędziszów Małopolski, udziela odpowiedzi na zapytania Wykonawcy:

Pyt. 1 czy na potwierdzenie wykonanych podobnych usług wystarczy przedstawić Państwu protokoły odbioru robót?

     Ad.1) Tak, pod warunkiem że protokół potwierdza należyte wykonanie usługi.

Pyt. 2 Opis przedmiotu zamówienia: ...."Analiza efektów zrealizowanego przedsięwzięcia
w zakresie modernizacji energetycznej powinna uwzględniać porównanie parametrów zużycia energii budynku przed realizacją projektu z parametrami obiektu po faktycznie wykonanej modernizacji, w tym badań termowizyjnych oraz powietrznych badań szczelności." czy badania termowizyjne oraz badania szczelności wchodzą w zakres tego zamówienia? Jeśli nie to proszę wskazać termin w jakim zamawiający przekaże wyniki tych badań i czy w audycie ma zostać wykonana analiza tych badań czy taką analizę audytor otrzyma wraz wynikami badań?

Ad.2) Wykonanie badań termowizyjnych i badań szczelności jest przedmiotem odrębnego zapytania ofertowego pn. Wykonanie badań termowizyjnych oraz szczelności powietrznej sześciu budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Sędziszów Małopolski” .

Opis przedmiotu zamówienia wskazuje, że cyt. „ Analiza powinna uwzględniać porównanie parametrów zużycia energii budynku przed realizacją projektu z parametrami obiektu po faktycznie wykonanej modernizacji, w tym badań termowizyjnych oraz powietrznych badań szczelności” co oznacza, że zadaniem audytora jest również wykonanie analizy.

W związku z w/w pytanie nr 2, Zamawiający modyfikuje termin realizacji zamówienia w następujący sposób:

1)  w Zapytaniu ofertowym pkt.5 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
było: Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane w całości w terminie do 16.11.2017 r.
jest: Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane w całości w terminie do 23.11.2017 r.

 2)   We wzorze Umowy § 2 pkt. 1

było: Ustala się termin realizacji umowy do 16.11.2017 r.,

            jest: Ustala się termin realizacji umowy do 23.11.2017 r.

 

z up. Burmistrza

Wiesław Wojdon
Zastępca Burmistrza

««« powrót
Liczba odwiedzin: 953100

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl