Zamówienia poniżej 30 000 euro - ARCHIWUM 

Wyjaśnienia do Zapytania
19 października 2015, 14:58

 

SZANOWNI  WYKONAWCY!

 

DOTYCZY ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA: „ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH   W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA URZĘDU MIEJSKIEGO  W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM”.

Zamawiający, Gmina Sędziszów Małopolski, uprzejmie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły od Wykonawcy pytania dotyczące treści przedmiotowego zapytania.

Poniżej pytania Wykonawcy i odpowiedzi Zamawiającego:

PYTANIE NR 1:

Zamawiający, w § 6 pkt. 8 wzoru umowy oraz w punkcie B.8 Zapytania ofertowego wskazuje, iż usługi pocztowe muszą być świadczone zgodnie z przepisami: „Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego oraz regulaminy wewnętrzne Wykonawcy (Dz. U. z 2013r., poz. 1468)”

Wykonawca wskazuje, iż obecnie obowiązującym aktem prawnym regulującym procedurę reklamacji usługi pocztowej jest Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia  26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz.U. 2013 poz. 1468).

Z tego też tytułu wnosimy o dostosowanie treści Zapytania do obecnie obowiązującego porządku prawnego.

ODPOWIEDŹ:

Zamawiający w odpowiedzi na pytanie Wykonawcy modyfikuje treść n/w dokumentów:

  1. Zapytania ofertowego, w punkcie B.8);
  2. Wzoru umowy, w § 6 ust. 1 pkt 8).

Po modyfikacji odpowiednie zapisy przyjmują brzmienie:

  1. Zapytanie ofertowe, cyt.: „B. Usługi pocztowe muszą być świadczone zgodnie z przepisami: 8) Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013r., poz. 1468)”;
  2. Wzór umowy, cyt.: „ 1. Usługi pocztowe, które są przedmiotem niniejszej umowy będą świadczone zgodnie z  przepisami: 8) Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej w zakresie (Dz. U. z 2013r., poz. 1468)”.

PYTANIE NR 2:

Czy Zamawiający dopuszcza możliwość alternatywnego świadczenia usługi odbioru przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z siedziby Zamawiającego przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz doręczania korespondencji bezpośrednio do siedziby Zamawiającego (w godzinach ustalonych pomiędzy stronami) ?

ODPOWIEDŹ:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości alternatywnego świadczenia usługi odbioru przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z siedziby Zamawiającego oraz doręczania korespondencji bezpośrednio do siedziby Zamawiającego przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Zapisy Zapytania ofertowego w tej kwestii pozostają niezmienne.

 

Burmistrz Sędziszowa Małopolskiego

Bogusław Kmieć

««« powrót
Liczba odwiedzin: 953100

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl