Przetargi
Znak sprawy: OKE/Reg/04/2016
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty dot. serwisu i naprawy urządzeń: drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów oraz dostawy tonerów, wkładów atramentowych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku do 31 grudnia 2016 r.
Na podstawie Regulaminu udzielania przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną w Gdańsku zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku zawiadamia niniejszym, iż w odpowiedzi na zapytanie ofertowe na wykonanie ww. usługi opublikowanego w dniach 09.02.2016 r. wpłynęło kilka ofert (na zadanie nr I – jedna ważna oferta; na zadanie nr II – cztery ważne oferty; na zadanie nr III – dwie ważne oferty).
Po szczegółowej analizie złożonych formularzy i załączonej dokumentacji na realizację ww. usługi dokonano wyboru firm, które przedstawiły w poszczególnych zadaniach najkorzystniejsze warunki cenowe.
Zadanie | Nazwa i siedziba firmy | Oferowana cena brutto |
Zadanie I |
RICOH Sp. z o.o. Warszawa |
64.602,06 zł |
Zadanie II |
ComplexBiuro Sp. J. G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski |
16.396,50 zł |
Zadanie III |
FAXNET Artur Gerwin |
10.288,95 zł |
Gdańsk, 29.02.2016 r.
Dyrektor
Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku
Irena Łaguna