Wniosek o udzielenie informacji publicznej
Karta usługi
Udostępnienie informacji publicznej na wniosek
1. Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
2. Złożenie wniosku drogą elektroniczną
e-PUAP
3. Opłaty
Jeżeli w wyniku udostępnienia informacji publicznej organ ma ponieść dodatkowe koszty związane ze sposobem udostępnienia lub z koniecznością przekształcenia informacji publicznej, podmiot zobowiązany może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom.
Organ, w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, powiadomi wnioskodawcę o wysokości opłaty. Udostępnienie informacji zgodnie z wnioskiem następuje po upływie 14 dni od dnia powiadomienia wnioskodawcy, chyba że wnioskodawca dokona w tym terminie zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępnienia informacji albo wycofa wniosek.
4. Miejsce złożenia dokumentów
1. Przesłanie pocztą tradycyjną na adres: Miejska Administracja Targowisk i Parkingów w Rzeszowie ul. Ks. J. Jałowego 23 A
2. Złożenie osobiście w: Sekretariat Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
ul. Ks. J. Jałowego 23 A
3. Przesłanie pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@matip.erzeszow.pl
4. Przesłanie za pośrednictwem platformy ePUAP
5. Sposób i termin załatwienia sprawy
1. Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje w terminie 14 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
2. W sprawach skomplikowanych termin ten może być wydłużony do 2 miesięcy, o czym Wnioskodawca zostanie poinformowany odrębnym pismem.
3. Dokument może być odebrany przez Wnioskodawcę:
- pocztą tradycyjną,
- osobiście w siedzibie jednostki.