Rejestr
Ogłoszenie
Miejska Administracja Targowisk i Parkingów w Rzeszowie, ul. Rejtana 5 – ogłasza przetarg ofertowy pisemny na wynajem powierzchni pod stoiska handlowe artykułami związanymi ze Świętem Zmarłych przed cmentarzami komunalnymi Wilkowyja i Pobitno w Rzeszowie.
Oferty na wynajem przedmiotowych stanowisk należy składać w siedzibie MATiP Rzeszów, ul. Rejtana 5 do dnia 10 października 2007 r. do godz. 1400 na formularzach ofertowych dostępnych u Wynajmującego.
Szczegółowe warunki przetargu można otrzymać bezpłatnie w siedzibie MATiP adres jak wyżej, tel. 017 862-48-46, fax 017 852-71-39, lub na stronie internetowej www.matip.ires.pl
Najważniejsze informacje!
Ofert należyskładać na poniższym formularzu ofertowym!
Formularz_ofertowy.doc (22.00 Kb)
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się 11 października 2007 r. o godz. 9.00 w sali sesyjnej rzeszowskiego Ratusza!
Wyniki przetargu ziostaną ogłoszeone 12 października 2007 r. o godz. 10.00 w siedzibie MATiP.
Warunki przetargu
Przedmiotem przetargu są wydzielone miejsca do prowadzenia sprzedaży kwiatów i zniczy przed cmentarzami komunalnymi „Wilkowyja” i „Pobitno” w Rzeszowie, w dniach od 26 października 2007 r. do 4 listopada 2007 r.
- W przetargu może wziąć udział osoba fizyczna lub osoba prawna.
- Jeden oferent może złożyć ofertę na więcej niż jedno miejsce handlowe.
- Oferent zobowiązany jest do prowadzenia sprzedaży artykułów związanych wyłącznie ze Świętem Zmarłych.
- O wyborze oferenta decyduje zadeklarowana cena za wskazane miejsce do handlu.
- Ustala się minimalną cenę wywoławczą za jedno stanowisko w wysokości 30,00 zł netto.
- Wpłacenie wadium w wysokości 200,00 zł za każde miejsce handlowe, na które została złożona oferta w kasie MATiP w dniu złożenia oferty.
- Wadium przepada, gdy dana oferta zostanie wybrana, a oferent nie podpisze umowy w wyznaczonym terminie.
Oferta winna zawierać:
- wskazane miejsce, o które ubiega się oferent (podanie numeru stoiska wg załączonego szkicu),
- zadeklarowaną cenę netto,
- akceptację warunków przetargu,
- upoważnienie do wystawiania faktur VAT bez podpisu.
Oferty należy składać do dnia 10 października 2007 r. do godz. 14 00 w siedzibie Miejskiej
Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie ul. Rejtana 5 w zaklejonej kopercie z oznaczeniem oferenta.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 października 2007 r. o godzinie 900 w budynku Ratusza – Rynek 1 – sala posiedzeń.
W dniu 12 października 2007 r. o godz. 1000 w siedzibie MATiP przy ul. Rejtana 5 zostaną ogłoszone wyniki przetargu w formie listy wywieszonej na tablicy ogłoszeń.
- Oferent, który wygra przetarg na dane stoisko, zobowiązany jest zawrzeć stosowna umowę z MATiP do dnia 16 października 2007 r. i w dniu zawarcia umowy uiścić w kasie MATiP należną opłatę, wynikłą z zadeklarowanej kwoty + należny podatek VAT.
- Nie zawarcie umowy do tego terminu lub nie wpłacenie należnej kwoty powoduje przepadek wpłaconego wadium i zawarcie umowy z oferentem, który zadeklarował drugą najwyższą cenę.
- W przypadku nie zawarcia umowy w w/w terminie przez oferenta, który wygrał przetarg oferent, który zajął drugie miejsce zobowiązany jest zawrzeć stosowna umowę z MATiP do dnia 18 października 2007 r. i tego samego dnia uiścić w kasie MATiP należną opłatę, wynikłą z zadeklarowanej kwoty + należny podatek VAT.
- Nie zawarcie umowy w tym terminie lub nie wpłacenie należnej kwoty powoduje przepadek wpłaconego wadium.
- Po tym terminie stoisko zostanie wynajęte pierwszej osobie, która zgłosi pisemnie chęć wynajmu danego stoiska i zawrze z MATiP stosowną umowę.
- Podania na wolne stanowiska przyjmowane będą po oficjalnym ogłoszeniu wyników przetargu, przy czym jedna osoba może zgłosić chęć wynajmu maksymalnie dwóch stanowisk. Podania złożone przed tym terminem nie będą rozpatrywane.
- Każdy oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić umowę na wywóz nieczystości stałych zawartą z firmą profesjonalnie zajmującą się usuwaniem odpadów komunalnych.
- Zwrot wadium oferentom, którzy zajęli 3 lub dalsze miejsca nastąpi w dniu 12 października 2007 r. po godz. 10 00.
- Zwrot wadium oferentom, którzy zajęli 2 miejsca i nie mieli możliwości skorzystać z zapisu o podpisaniu umowy w przypadku rezygnacji osoby, która wygrała przetarg nastąpi w dniu 17 października 2007 r. po godz. 8 30.
- Wadium należy odebrać najpóźniej do dnia 31 października 2007 r.
- Po w/w terminie wadium przechodzi na rzecz MATiP Rzeszów.
UWAGA!
Niezależnie od zadeklarowanej ceny przetargowej, inkasenci MATiP będą pobierać dzienną opłatę targową zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Rzeszowa.
Upoważnionym do udzielania szczegółowych informacji związanych z przetargiem jest Pan Adam Tryczyński tel. 862-48-46, 852-71-39 lub pod adresem Rzeszów ul. Rejtana 5 codziennie w dniach i godzinach urzędowania, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1500 .