Rejestr 

Treść archiwalna z dnia: 2007-09-21 12:21:46Przetargi i konkursyMiejsca hadlu przed Świętem Zmarłych - 2007-09-21

Ogłoszenie

 

Miejska Administracja Targowisk i Parkingów w Rzeszowie, ul. Rejtana 5 – ogłasza przetarg ofertowy pisemny na wynajem powierzchni pod stoiska handlowe artykułami związanymi ze Świętem Zmarłych przed cmentarzami komunalnymi  Wilkowyja i Pobitno w Rzeszowie.

 

Oferty na wynajem przedmiotowych stanowisk należy składać w siedzibie MATiP Rzeszów, ul. Rejtana 5 do dnia 10 października 2007 r. do godz. 1400  na formularzach ofertowych dostępnych u Wynajmującego.

 

Szczegółowe warunki przetargu można otrzymać bezpłatnie w siedzibie MATiP adres jak wyżej, tel. 017 862-48-46, fax 017 852-71-39, lub na stronie internetowej www.matip.ires.pl

 


Najważniejsze  informacje!

 

 

 

Publiczne otwarcie ofert odbędzie się 11 października 2007 r. o godz. 9.00 w sali sesyjnej rzeszowskiego Ratusza!  

 

Wyniki przetargu ziostaną ogłoszeone 12 października 2007 r. o godz. 10.00 w siedzibie MATiP.

 

 


 

Warunki przetargu

 

Przedmiotem przetargu są wydzielone miejsca do prowadzenia sprzedaży kwiatów i zniczy przed cmentarzami komunalnymi „Wilkowyja” i „Pobitno” w Rzeszowie, w dniach od 26 października 2007 r. do 4 listopada 2007 r.

 

  1. W przetargu może wziąć udział osoba fizyczna lub osoba prawna.
  2. Jeden oferent może złożyć ofertę na więcej niż jedno miejsce handlowe.
  3. Oferent zobowiązany jest do prowadzenia sprzedaży artykułów związanych wyłącznie ze Świętem Zmarłych.
  4. O wyborze oferenta decyduje zadeklarowana cena za wskazane miejsce do handlu.
  5. Ustala się minimalną cenę wywoławczą za jedno stanowisko w wysokości 30,00 zł netto.
  6. Wpłacenie wadium w wysokości 200,00 zł za każde miejsce handlowe, na które została złożona oferta w kasie MATiP w dniu złożenia oferty.
  7. Wadium przepada, gdy dana oferta zostanie wybrana, a oferent nie podpisze umowy w wyznaczonym terminie.

Oferta winna zawierać:

 -         dane oferenta (imię, nazwisko (nazwa firmy), adres, nr NIP),

 -         wskazane miejsce, o które ubiega się oferent (podanie numeru stoiska wg załączonego szkicu),

 -         zadeklarowaną cenę netto,

 -         akceptację warunków przetargu,

 -         upoważnienie do wystawiania faktur VAT bez podpisu.

 

Oferty należy składać do dnia 10 października 2007 r. do godz. 14 00 w siedzibie Miejskiej

Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie ul. Rejtana 5 w zaklejonej kopercie z oznaczeniem oferenta.

 

Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 października 2007 r. o godzinie 900  w budynku Ratusza – Rynek 1 – sala posiedzeń.

W dniu 12 października 2007 r. o godz. 1000  w siedzibie MATiP przy ul. Rejtana 5 zostaną ogłoszone wyniki przetargu w formie listy wywieszonej na tablicy ogłoszeń.

 

- Oferent, który wygra przetarg na dane stoisko, zobowiązany jest zawrzeć stosowna umowę  z MATiP do dnia 16 października 2007 r. i w dniu zawarcia umowy uiścić w kasie MATiP należną opłatę, wynikłą z zadeklarowanej kwoty + należny podatek VAT.

- Nie zawarcie umowy do tego terminu lub nie wpłacenie należnej kwoty powoduje przepadek wpłaconego wadium i zawarcie umowy z oferentem, który zadeklarował drugą najwyższą cenę.

 

- W przypadku nie zawarcia umowy w w/w terminie przez oferenta, który wygrał przetarg oferent, który zajął drugie miejsce zobowiązany jest zawrzeć stosowna umowę  z MATiP do dnia 18 października 2007 r. i tego samego dnia uiścić w kasie MATiP należną opłatę, wynikłą z zadeklarowanej kwoty + należny podatek VAT.

- Nie zawarcie umowy w tym terminie lub nie wpłacenie należnej kwoty powoduje przepadek wpłaconego wadium.

 

- Po tym terminie stoisko zostanie wynajęte pierwszej osobie, która zgłosi pisemnie chęć wynajmu danego stoiska i zawrze z MATiP stosowną umowę.

 

- Podania na wolne stanowiska przyjmowane będą po oficjalnym ogłoszeniu wyników przetargu, przy czym jedna osoba może zgłosić chęć wynajmu maksymalnie dwóch stanowisk. Podania złożone przed tym terminem nie będą rozpatrywane.

 

- Każdy oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić umowę na wywóz nieczystości stałych zawartą z firmą profesjonalnie zajmującą się usuwaniem odpadów komunalnych.

 

- Zwrot wadium oferentom, którzy zajęli 3 lub dalsze miejsca nastąpi w dniu 12 października 2007 r. po godz. 10 00.

 

-   Zwrot wadium oferentom, którzy zajęli 2 miejsca i nie mieli możliwości skorzystać z zapisu o podpisaniu umowy w przypadku rezygnacji osoby, która wygrała przetarg nastąpi w dniu 17 października 2007 r. po godz. 8 30.

 

- Wadium należy odebrać najpóźniej do dnia 31 października 2007 r.

 

- Po w/w terminie wadium przechodzi na rzecz MATiP Rzeszów.

 

UWAGA!

 

Niezależnie od zadeklarowanej ceny przetargowej, inkasenci MATiP będą pobierać dzienną opłatę targową zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Rzeszowa.

 

Upoważnionym do udzielania szczegółowych informacji związanych z przetargiem  jest Pan Adam Tryczyński tel. 862-48-46, 852-71-39 lub pod adresem Rzeszów ul. Rejtana 5 codziennie w dniach i godzinach urzędowania, tj. od poniedziałku do piątku  w godz. 700  - 1500 .

 

Warunki_przetargu.doc (30.00 Kb)

Liczba odwiedzin: 256036

Miejska Administracja Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
35 - 010 Rzeszów ul. ks J. Jałowego 23a
tel. 17 748 25 85, e-mail: sekretariat@matip.erzeszow.pl