Rejestr 

Treść archiwalna z dnia: 2007-08-02 08:26:07Przetargi i konkursyWynajem pawilonów handlowych - Targowisko przy ul. Rejtana (II przetarg) - 2007-08-02

Przetarg ustny nieograniczony

Rzeszów, dnia 1 sierpnia 2007 r.

 

 

I.                  Przedmiotem przetargu jest wynajem pawilonu handlowego o powierzchni 74,8 m2 w całości lub dwóch częściach po 37,4 m2 z płyt PW-8 znajdującego się na posesji MATiP przy ul. Rejtana 5.  Część „A” jako jeden, duży lokal, część „B” z podziałem na pomieszczenia socjalne.

1)    Pawilon może być użytkowany jako bar gastronomiczny lub do handlu innymi artykułami spożywczymi albo przemysłowymi.  Posiada energię elektryczną, wodę, kanalizację sanitarną (+WC).

2)     Cena wywoławcza za 1 miesiąc najmu całego lokalu 1.450 zł brutto lub 700 zł brutto za ½ lokalu.

3)     Gradacja ustnej licytacji uprawnionych osób lub firm – 50 zł.

4)    O przyznaniu lokalu decyduje najwyższa zaoferowana cena najmu.

5)    Najemca ponadto ponosi koszt uruchomienia i eksploatacji (wody, energii elektrycznej wywozu nieczystości stałych) pawilonu.

6)     Obiekt nie jest obciążony żadnymi zobowiązaniami.

 

II.                 Termin przetargu 8 sierpnia 2007  godz. 10.00. Miejsce: 35 – 326 Rzeszów, ul. Rejtana 5 biuro Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów, cześć „B”.

 

III.              Wadium za cały obiekt wynosi 200 zł, za połowę obiektu 100 zł. Wpłata gotówką w dniu 8 sierpnia w godz. 7.30 – 10.00 w kasie biura MATiP, część „A”.

Tylko osoby z potwierdzeniami wpłaty wadium biorą udział w przetargu w tym samym dniu w części „B” MATiP.

 

IV.              Przewodniczący komisji przetargowej otwiera przetarg przekazując uczestnikom informacje jak wyżej i podaje do wiadomości wszystkim imiona i nazwiska lub nazwy firm które wpłaciły wadium i zostały dopuszczone do przetargu.

1)     W pierwszej kolejności rozpatrywane są oferty na całość obiektu. W przypadku rozstrzygnięcia przetargu na tym etapie nie będą rozpatrywane oferty na ½ część lokalu.

2)    Przewodniczący komisji informuje uczestników przetargu, że po trzecim wywołaniu najwyższej zaoferowanej ceny, dalsze postąpienia niezostaną przyjęte.

 

3)     Uczestnicy przetargu zgłaszają ustnie kolejne postąpienia ceny (po 50 zł)  dopóki mimo trzykrotnego wywołania nie ma dalszych postąpień.

 

4)     Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferował co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.

 

5)     Po ustaniu zgłaszania postąpień Przewodniczący komisji wywołuje trzykrotnie ostatnią proponowaną cenę i zamyka przetarg, a następnie ogłasza imię i nazwisko lub firmę która wygrała przetarg.

 

V.                Nie podpisanie umowy przez osobę lub firmę, która wygrała przetarg do dnia 10 sierpnia 2007 r., skutkuje utratą wadium.

Liczba odwiedzin: 256036

Miejska Administracja Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
35 - 010 Rzeszów ul. ks J. Jałowego 23a
tel. 17 748 25 85, e-mail: sekretariat@matip.erzeszow.pl