Rejestr
Miejska Administracja Targowisk i Parkingów
35 – 326 Rzeszów
ul. Rejtana 5
Ogłoszenie
o rozpoczęciu przetargu nieograniczonego
o wartości do 200.000 euro
- wywieszono w miejscu ogólnie dostępnym w siedzibie Zamawiającego w dniu 19 listopada 2012 r.
- ukazało się na stronie internetowej: www.matip.ires.pl
w dniach od 19 – 30 listopada 2012 r.
1. Zamawiający: Gmina Miasto Rzeszów reprezentowana przez Dyrektora Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie ul. Rejtana 5 – Jerzego Tabina, tel./fax 17 862-48-46
Ogłasza przetarg nieograniczony na: Świadczenie całodobowych usług w zakresie administracyjnego usuwania pojazdów o d.m.c. powyżej 7,5 tony z terenu miasta Rzeszowa i przechowywanie usuniętych administracyjnie pojazdów o d.m.c. powyżej 3,5 tony na parkingu strzeżonym
a. miejsce zamówienia: teren miasta Rzeszowa,
b. rodzaj zamówienia: usługi.
2. Termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2013 do 31 grudnia 2013 r.
3. Istotne warunki zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego lub drogą elektroniczną: matip@erzeszow.pl
4. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych ani żadnej formy podwykonawstwa.
6. Zamawiający nie pobiera wadium.
7. Pracownicy upoważnieni do kontaktu z oferentami: Adam Tryczyński i Sławomir Dronka w czasie i godzinach pracy biura MATiP Rzeszów.
8. Miejsce i termin składania ofert: 35 - 326 Rzeszów, ul. Rejtana 5 w siedzibie Zamawiającego (wejście „A” - sekretariat) w terminie do dnia 30 listopada 2012 r. godz. 9.00.
9. Termin i miejsce otwarcia ofert: 30 listopada 2012 r. godz. 9.05 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 9 wejście „B”.
10. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: najniższa cena - 100 %
11. Termin związania ofertą 30 dni.