Rejestr
Protokół
z posiedzenia komisji przetargowej
z dni 5, 8 i 9 października 2012 r.
Komisja w składzie:
1. Przewodniczący - Leszek Niemczuk
2. Sekretarz - Wiesław Kuźniar
3. Członek - Adam Tryczyński
4. Członek - Sławomir Dronka
5. Członek - Danuta Kołodziej
6. Członek - Lucyna Trzeciak
Na posiedzeniu omówiono i sprawdzono oferty złożone przez osoby prawne i fizyczne na miejsca do prowadzenia sprzedaży kwiatów i zniczy przed cmentarzami komunalnymi „Wilkowyja” ul. Cienista, „Pobitno” ul. Lwowska, „Pobitno” al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego oraz w miejscach wyznaczonych przy ul. Ofiar Katynia i Dołowej w okresie od 25 października 2012 r. do 4 listopada 2012 r.
1. Wszystkie oferty osób zostały otwarte i odczytane oraz zarejestrowane w obecności przybyłych oferentów, wg jedynego kryterium, jakim była cena za dane miejsce.
2. Złożono 227 ofert, w tym 6 ofert nieważnych – w 5 przypadkach brak wpłaty wadium a w jednym przypadku oferent złożył 2 oferty na jedno stanowisko o tej samej wartości.
3. Spośród 44 miejsc przed cmentarzem „Wilkowyja” ul. Cienista rozdysponowano 41 miejsc. Nie rozdysponowano 3 miejsc, dla których ustalono cenę wg „Warunków przetargu” w kwocie 346,09 zł za miejsce netto.
4. Spośród 19 miejsc przed cmentarzem „Pobitno” ul. Lwowska rozdysponowano 14 miejsc. Nie rozdysponowano 5 miejsc, dla których ustalono cenę wg „Warunków przetargu” w kwocie 216,83 zł za miejsce netto.
5. Spośród 6 miejsc przed cmentarzem „Pobitno” al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego rozdysponowano 6 miejsc. Dla przypadków gdyby któryś oferent zrezygnował ustalono cenę wg „Warunków przetargu” w kwocie 295,83 zł za miejsce netto.
6. Spośród 36 miejsc przy ul. Ofiar Katynia rozdysponowano 32 miejsc. Nie rozdysponowano 4 miejsca, dla którego ustalono cenę wg „Warunków przetargu” w kwocie 135,86 zł za miejsce netto.
7. Spośród 10 miejsc przy ul. Dołowej rozdysponowano 7 miejsc. Nie rozdysponowano 3 miejsc, dla którego ustalono cenę wg „Warunków przetargu” w kwocie 116,00 zł za miejsce netto.
8. Postanowiono przedłożyć do akceptacji Dyrektora wyniki postępowania wraz ze szczegółową dokumentacją przydzielonych miejsc oraz kwotami należności za ich dzierżawę.
Na tym posiedzenie zakończono:
Pliki do pobrania:
1. WYNIKI Z PRZETARGU.xls (86.00 Kb)