Rejestr 

Treść archiwalna z dnia: 2010-09-23 09:55:07Przetargi i konkursyMiejsca handlu w okresie Wszystkich Świętych - 2010-09-21

Warunki przetargu

 

1.   Przedmiotem przetargu są wydzielone miejsca do prowadzenia sprzedaży kwiatów i zniczy przed cmentarzami komunalnymi „Wilkowyja” i „Pobitno” w Rzeszowie, w dniach od 25 października 2010 r. do 3 listopada 2010 r.

 

2.   Oferent:

a)   W przetargu może wziąć udział osoba fizyczna lub osoba prawna.

b)   Jeden oferent może złożyć ofertę na więcej niż jedno miejsce handlowe.

c)   Jeden oferent może złożyć tylko jedną ofertę na to samo stanowisko.

d)   Na każde stanowisko winna być złożona oddzielna oferta.

e)   Oferent zobowiązany jest do prowadzenia sprzedaży artykułów związanych wyłącznie ze Świętem Zmarłych.

 

  1. Oferta winna zawierać:

a)   dane oferenta (imię, nazwisko lub nazwa firmy, adres, NIP),

b)   wskazane miejsce, o które ubiega się oferent,

c)   zadeklarowaną cenę netto,

d)   akceptację warunków przetargu,

e)   upoważnienie do wystawiania faktur VAT bez podpisu.

Druk oferty do pobrania w siedzibie MATiP przy ul. Rejtana 5 i na stronie internetowej www.matip.ires.pl

 

  1. Wadium:

a)   Wpłaty wadium w wysokości 200,00 złotych za każde miejsce handlowe, na które została złożona oferta należy dokonać w kasie MATiP najpóźniej w dniu 7października 2010 r. do godz. 14 00.

b)   Wadium przepada, gdy dana oferta zostanie wybrana, a oferent nie podpisze umowy w wyznaczonym terminie.

c)   Zwrot wadium oferentom, którzy zajęli 3 lub dalsze miejsca następować będzie  od 11  października 2010 r. od godz. 10 00.

d)   Zwrot wadium oferentom, którzy zajęli 2 miejsca i nie mieli możliwości skorzystać  z zapisu o podpisaniu umowy w przypadku rezygnacji osoby, która wygrała przetarg następować będzie od 14 października 2010 r. od godz. 7 00.

e)   Wadium należy odebrać najpóźniej do dnia 31 października 2010 r. Po w/w terminie wadium przechodzi na rzecz MATiP Rzeszów.

 

  1. Postępowanie:

a)   Oferty. należy składać do dnia 7 października 2010 r. do godz. 14 00 w siedzibie Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie, ul. Rejtana 5 w zaklejonej kopercie  z oznaczeniem oferenta.

b)   O wyborze oferenta decyduje najwyższa zadeklarowana cena za wskazane miejsce do handlu.

c)   Ustala się minimalną cenę wywoławczą za jedno stanowisko w wysokości 50,00 zł netto.

 

  1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 8 października 2010 r. o godzinie 1000 w budynku Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji – Rzeszów ul. Naruszewicza 18 (świetlica).
  2. Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi w dniu 11 października 2010 r. o godz. 1000  w siedzibie MATiP przy ul. Rejtana 5 i na stronie internetowej www.matip.ires.pl
  3. Wyłonienie zwycięzcy z I miejsca:

a)   W przypadku, gdy Komisja przetargowa stwierdzi, że na to samo miejsce jest więcej niż jedna oferta zawierająca taką samą, najwyższą cenę, w dniu 11 października 2010 r. o godz. 1300 przeprowadzony zostanie w siedzibie MATiP w Rzeszowie, ul. Rejtana 5 przetarg ustny na to miejsce z udziałem osób, które zadeklarowały tą samą najwyższą kwotę. Wygrywa oferent, który zadeklaruje wyższą cenę za dane miejsce. Jeśli osoby, które podały jednakową najwyższą cenę nie zgłoszą się w powyższym terminie, wybrana zostanie oferta, która wpłynęła do MATiP jako pierwsza (decyduje data wpływu i liczba dziennika podawczego).

b)   Oferent, który wygra przetarg, zobowiązany jest zawrzeć umowę  z MATiP do dnia 13 października 2010 r. i w dniu zawarcia umowy uiścić w kasie MATiP należną opłatę, wynikłą z zadeklarowanej kwoty + należny podatek VAT.

c)   Nie zawarcie umowy do tego terminu lub nie wpłacenie należnej kwoty powoduje przepadek wpłaconego wadium.

 

  1. Wyłonienie zwycięzcy z II miejsca:

a)   W przypadku nie zawarcia umowy w w/w terminie przez oferenta, który wygrał przetarg oferent, który zajął drugie miejsce zobowiązany jest zawrzeć umowę  z MATiP do dnia 15 października 2010 r. i w dniu zawarcia umowy uiścić w kasie MATiP należną opłatę, wynikłą z zadeklarowanej kwoty + należny podatek VAT.

b)   Nie zawarcie umowy w tym terminie lub nie wpłacenie należnej kwoty powoduje przepadek wpłaconego wadium.

 

  1. Miejsca wolne:

a)   Podania na stanowiska, na które nie złożono żadnej oferty przyjmowane będą w siedzibie MATiP od dnia 11 października 2010 r. od godz. 1000,  przy czym jedna osoba może zgłosić chęć wynajmu maksymalnie dwóch stanowisk.

b)   Podania na stanowiska, na które nie zostaną podpisane umowy przez osoby z pierwszego i drugiego miejsca przyjmowane będą w siedzibie MATiP od dnia 18 października 2010 r. od godz. 700, przy czym jedna osoba może zgłosić chęć wynajmu tylko jednego stanowiska.

c)   W przypadku, gdy na dane miejsce nie wpłynie żadna oferta, miejsce to może być przydzielone w formie dzierżawy, przy czym cena za zajęcie tego miejsca stanowić będzie 50 % kwoty wynikłej z uśrednienia najwyższych zadeklarowanych kwot za zajęte w wyniku przetargu stoiska, ale nie mniej niż 70,00 zł netto.

 

  1. Każdy oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić umowę na wywóz nieczystości stałych zawartą z firmą profesjonalnie zajmującą się usuwaniem odpadów komunalnych .

 

Zarzadzenie_Prezydenta.doc (32.00 Kb)

 

Formularz ofertowy.doc (29.00 Kb)

 

Liczba odwiedzin: 256516

Miejska Administracja Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
35 - 010 Rzeszów ul. ks J. Jałowego 23a
tel. 17 748 25 85, e-mail: sekretariat@matip.erzeszow.pl