Rejestr
Protokół
z posiedzenia komisji przetargowej
z dnia 9 października 2009 r.
Komisja w składzie:
1. Przewodniczący - Leszek Niemczuk
2. Sekretarz - Wiesław Kuźniar
3. Członek - Adam Tryczyński
4. Członek - Lucyna Skarbowska
5. Członek - Sławomir Dronka
Na posiedzeniu omówiono/sprawdzono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego oraz oferty złożone przez osoby prawne i fizyczne na miejsca do prowadzenia sprzedaży kwiatów i zniczy przed cmentarzami komunalnymi „Wilkowyja” ul. Cienista, „Pobitno” ul. Lwowska i „Pobitno” al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego w okresie od 25 października 2009 r. do 3 listopada 2009 r.
1. Złożono 161 ofert, w tym 1 oferta nieważna ze względu na to, iż nie zawierała proponowanej ceny.
2. W/w ilość ofert osób fizycznych i firm została otwarta i odczytana oraz rejestrowana wg jedynego kryterium, jakim była cena za dane miejsce w obecności przybyłych oferentów.
3. Z pośród 45 miejsc przed cmentarzem „Wilkowyja” ul. Cienista rozdysponowano 35 wg zaproponowanych najwyższych cen (wg oddzielnego zestawienia). Nie rozdysponowano 10 miejsc, dla których ustalono średnią cenę wg „Warunków przetargu” w kwocie 249,16 zł za miejsce netto.
4. Z uwagi na fakt złożenia przez 2 Oferentów jednakowej najwyższej propozycji ceny na stanowisko nr 19 przy ul. Cienistej, 12 października br. o godz. 13.00 w siedzibie MATiP przeprowadzony zostanie przetarg otwarty ograniczony na to miejsce (zgodnie z § 4 pkt 3 Regulaminu przetargu).
5. Z pośród 19 miejsc przed cmentarzem „Pobitno” ul. Lwowska rozdysponowano 16 miejsc wg zaproponowanych najwyższych cen (wg oddzielnego zestawienia). Nie rozdysponowano 3 miejsc, dla których ustalono średnią cenę wg „Warunków przetargu” w kwocie 213,97 zł za miejsce netto.
6. Z pośród 6 miejsc przed cmentarzem „Pobitno” al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego rozdysponowano wszystkie miejsca wg zaproponowanych najwyższych cen (wg oddzielnego zestawienia). Ustalono średnią cenę wg „Warunków przetargu” w kwocie 210,08 zł za miejsce netto.
7. Postanowiono przedłożyć do akceptacji Dyrektora wyniki postępowania wraz ze szczegółową dokumentacją przydzielonych miejsc oraz kwotami należności za ich dzierżawę.
Na tym posiedzenie zakończono.
W załączeniu poniżej tabela wyników przetargu zawierająca zwycięzców i podmioty które zajęły 2 miejsca wraz z oferowanymi kwotami.