BIP od 01.01.2004
Dla organizacji chcących spełnić wymagania zawarte w w/w ustawie oferujemy moduł ires_BIP II, który w powiązaniu z dotychczasowymi modułami BIP zintegruje proces realizacji spraw z internetowym serwisem jednostki publicznej.
Moduł ires_BIP II pozwala w szybki oraz prosty sposób publikować informacje związane z przyjmowaniem spraw oraz stopniem ich realizacji. Dane związane z wszystkimi przyjętymi wnioskami gromadzone są w głównej bazie danych, które są systematycznie aktualizowane wraz z postępem realizacji sprawy.
Dzięki modularnej budowie pakietu ires_BIP zintegrowanie go z drugim etapem BIP jest bardzo proste, pozwala na szybką, jednodniową implementację do istniejącego już Biuletynu Informacji Publicznej.
Dla naszych dotychczasowych klientów ires_BIP II jest oferowany bezpłatnie.
Do głównych możliwość modułu ires_BIP II należy zaliczyć:
- wprowadzanie danych dotyczących spraw do bazy danych (id sprawy, dane obywatela),
- publikowanie oraz dalsza edycja informacji związanych z daną sprawą w serwisie internetowym,
- nadawanie uprawnień dla redaktorów, związanych z obsługą spraw,
- szyfrowany dostęp do stron zawierających informacje dotyczące stopnia realizacji sprawy.
Moduł ten jest przeznaczony dla organizacji, w których ilość przyjmowanych spraw jest niewielka. W przypadku instytucji większych, codzienne wprowadzanie kilkudziesięciu spraw, a nawet kilkuset byłoby zbyt uciążliwe, pochłaniałoby zbyt dużo czasu oraz wprowadzało niepotrzebny chaos, dlatego specjalnie dla nich polecamy pakiet oprogramowania Elektronicznego Obiegu Dokumentów.
Więcej informacji nt. Elektronicznego Obiegu Dokumentów